Friday 27 January 2012

Witty comeback

Har du vært i situasjon der personen står foran deg nettopp bemerket om håret klærne eller utseende og du hadde ingen vittige comeback? Ikke ønsker du at du kan tenke på føttene og si noe smart, morsomt å ydmyke ham / henne, akkurat slik de gjorde mot deg? Tro det eller ei, nesten alle av oss har vært i en slik situasjon et eller annet tidspunkt. Livet kan bety i perioder hvor det gjør at vi føler at kanskje en eller annen måte vi kan få selv med folk som er bety for oss. Så, akkurat som et føre-var metode (og ikke et medium å fornærme andre og kaste vittig comeback på uskyldige mennesker), la oss ta en titt på slike turbulente tider når du desperat trenger vittig comeback og fornærmelser.
Witty comeback for Girls
Jenter, ikke bare stå som en hjort med frontlysene strålende på deg. Ta kontroll og prøve å ikke vente for alltid å faktisk snakke de 1000 vittig comeback og fornærmelser du har tenkt på i bakhodet ditt. Til tider kan du ikke komme på noen fornærmelser, men at ønsket at du hadde, her er et lite dytt i riktig retning. Les mer på vittige en liners.
Hvis noen fornærmet du (om absolutt alt du kan tenke deg), kommer tilbake med:; Er du på medisiner for det? (Og så litt nikker og ser ned); Be ham / henne ...Har du alltid maske fornærmelser med humor? ... Og venter på svar sitt, hvis de har noen. ; Forsiktig klappe på hans / hennes skulder og spørre, Det er tydelig du er under stress. Er det noe jeg kan gjøre? : For de gangene du bare ikke kan ta det lenger ...Det finnes ingen vaksine mot dumhet. ; En medarbeider bare ikke vil la deg være i fred? Prøv dette: Jada, jeg vil gjerne hjelpe deg ... nå, hvilken vei kom du i? ; Har folk problemer du om ditt ytre utseende? Gjør din motstander forvirret og omtåket med, er vi så like på noen måter, er vi ikke? ; Pesky student bare ikke vil forlate deg alene? Slik kan du få selv: Du er en full six-pack, men mangler de plast tingen for å holde det hele sammen. ; Et tillegg til # 7: Noen som fortalte deg å være deg selv rett og slett ikke kunne ha gitt deg dårligere råd ... , Cruel ord for fornærmelse: Jeg har hørt at du ombestemt deg. Så, hva gjorde du med bleie? ; Annoying nabo? Hvorfor ikke ta inn noe mer behagelig ... som en koma. ; Witty comeback til Pick Up Lines
Når du vil tilbakestille noen uønsket oppmerksomhet på en fest eller nattklubb, kan vittig comeback for menn være svært nyttig. The Formålet for følgende comeback og bemerkninger er at du vil flytte oppmerksomheten fra deg selv til fyren (e) som tok initiativet til samtalen. Les mer på hvordan å være morsom.
Mann: Jeg føler at jeg har sett Dem et sted før. ; Kvinne: Ja, det er derfor jeg ikke besøker stedet lenger.
Man: Si, har vi ikke møtt før?; Du: Ja, jeg hodet sykepleier ved VD klinikken.
Mann: Du lukter så godt. Hva er det?; Du: Det kalles "Soap". Jeg gjetter at de har ikke så hvor du kommer fra.
Mann: Jeg lurte på om du ville gå med meg en gang denne uken?, Du: Jeg vil gjerne gå ut med deg, men min favoritt kommersielt er på TV.
Mann: Hei! Du ser fin. Lyst til å henge ut?, Du: Jeg hørte at du var en Ladykiller. De tar en se på deg og dø av sjokk.
Mann: Jeg har hatt mine øyne på deg. Kan jeg kjøpe deg en drink?, Du: (Alt du trenger å gjøre er å gi et stort gjesp og ser på den tiden. Dette vil gjøre ham til å innse at hans plukke opp linjen gjorde ingenting på deg)
Mann: Vil du gå tilbake til min plass eller ditt?; Du: Vel, jeg vet ikke. Vil to personer passer under en stein?
Man: Tror du jeg kan gi deg en buzz?, Du: Mitt nummer er i telefonboken.; Man: Hvordan skal jeg finne det? Jeg vet ikke engang navnet ditt.; Du: Du finner det i boka også.
For ytterligere hjelp med vittig comeback, gå til:; One Liners, Hvordan være Witty, Funny Witty Short Sayings; Nå vet jeg at noen vittige comeback er litt over toppen, men desperate tider krever desperate tiltak. Heretter, er du i så store øyeblikk, ikke viker unna å kaste noen av disse vittige comeback og fornærmelser til dem.

No comments:

Post a Comment