Monday 30 January 2012

Italiensk Kjærlighet Quotes

Italy, the country so beautiful that it is beyond ones imagination. Italiensk, språket i landet er en av de mest imponerende språk verden rundt. Den har en fine diksjonen som er så glatt og sjarmerende som er lett vinner over hjerter. De pittoreske byene og fantastiske severdigheter av Italia, fyller ens liv med romantikk. Er imidlertid ikke alltid mulig å ta våre kjære til denne vakre landet og uttrykke vår indre begjær og kjærlighet.
Den beste måten å vise følelser av kjærlighet er med bruk av noen av de beste italienske elsker sitater. Disse kjærlighet sitatene in Italian lokke følelsene av Aroha. Dessuten vil bruke et annet språk sikkert imponere noen i ærefrykt for deg. I denne artikkelen vil du kunne lære noen berømte italienske love sitater som du kan bruke til å beile din elsker. Den romantiske italienske fraser vil vise seg å være en unik måte å uttrykke din kjærlighet. Ikke bekymre deg om å forstå språket, vil du finne disse italienske elsker sitater med engelsk oversettelse.
Italiensk Love Quotes med engelsk oversettelse
La oss begynne med kjærlighet sitater i italiensk som hjelper deg si "Jeg elsker deg '.
Elsker Quotes på italiensk som sier Jeg elsker deg
Kjærlighet sitater i ItalianEnglish Oversettelse; Ti AMO Jeg elsker deg; Tu sei una stella ... la mia stella Du er en stjerne ... mine star; Il mio cuore è per Voi My Heart er for deg; Al mio amore til Darling mine; Ti AMO con Tutta l'anima Jeg elsker deg med mitt hjerte; Sto cadendo nell'amore con Voi Jeg am forelskelse med deg
Italiensk Love Setninger
Italiensk Love PhrasesEnglish Oversettelse; Dammi Semper il Bacio della buonanotteAlways kysse meg god natt; Quei giuramenti, quei profumi, quei Baci Infiniti, rinasceranno De løfter, de parfyme, de kysser, vil de komme en gang; Sei kommer la schiuma del mare:. Ti abbraccio e non ci sei, TI AMO e sei sparitoYou er som skummet fra havet: jeg klemme deg, og du er ikke der, elsker jeg deg og forsvinner du. ; Senza di te la mia vita non ha Senso Uten deg mitt livet har ingen mening.; Mi vuoi sposare? Vil du gifte meg?; Ti Penso Ogni giornoI tenke på deg hver dag; Mi manchi jeg savner deg; Sei la Mia Stella Polare er mine Polarstjernen; Sei stupendaYou're fantastisk.; Non posso vivere senza di te jeg kan ikke leve uten deg
Italiensk Love Ordspråkene
Italiensk Love ProverbsEnglish Oversettelse; Amore è cieco Love er blind; Sfortuna al gioco, Fortuna i amore Uheldige i kort, heldig i kjærlighet; Finché c'è vita c'è Speranza Så lenge da det er livet der er håp; Amore e gelosia nacquero Insieme Uten sjalusi det er ingen kjærlighet; Chi incontra buona moglie hektar gran fortuna Bak enhver stormann det stor kvinne; Donna danno, sposa spesa, moglie Maglio Ektemannen regjerer, men det er kona som styrer; Chi ha moglie ha doglie Hvem har en kone har stridigheter; Matrimoni e vescovati Sono dal cielo destinati Viede er laget i himmelen; Ogni Vite vuole il suo palo Hver Jack har hans Jill; La prima donna matrimonio, la seconda Compagnia, la Terza un'eresia Den første kone er ekteskap, det andre selskapet, tredje kjetteriet; Chi di lontano si va á maritare, o sara ingannato, o vuol ingannare Hvem går langt å gifte vil enten forføre eller bli bedratt; L'anima di una donna vive i amore Sjelen av en kvinnen lever forelsket; L'amore è un viaggio non una destinazioneLove er en reise ikke en destinasjon; L'amore è nel Vostro cuore, non di rimanere, er ma per essere condivisa Kjærlighet i ditt hjerte ikke bo, men å deles ; Så che posso sognare så che non potrà mai AVERE, ma så anche che non Potro mai smettere di amarti! jeg vet jeg å drømme jeg vet jeg vil aldri ha deg, men jeg vet også jeg vil aldri slutte å elske deg!
Du kan lese mer om felles italienske fraser.
Italiensk Love Sayings
Italiensk Love SayingsEnglish Oversettelse; Sei Semper nel mio cuore De er alltid i mitt hjerte; L'amore si Trova nel TUO cuore ikke per resarci er ma per essere condiviso kjærligheten i hjertet deres og ikke å bli, men skal deles. ; L'amore e una Bellissima rosa rossa Donata senza una Ragione apparente Love er en vakker rød rose, gitt uten grunn.; Sei la Ragione per husmanns vivo per husmanns Ogni Giorno sorrido du min grunn til å leve for hvorfor jeg smiler hver dag. ; Ho scritto una storia d'amore senza inizio e senza fine ... per scriverla con te har skrevet en kjærlighetshistorie uten begynnelse eller slutter ... så vi kan skrive det sammen.
Romantisk italiensk Love Sitater og Ordtak
Romantic italienske Love Kurser og SayingsEnglish Translation; Sorridi anche se sei triste, Perche non c'é niente di più triste di non saper sorridere Smile selv om du er trist, fordi det er ingenting tristere enn noen som ikke vet hvordan å smile. ; Quando il buio della sera Maschera il mio Viso solo allora potrei dirti certe cose Da mørke kvelden skygger ansiktet mitt, bare da kan jeg fortelle dere visse ting. ; Dammi la Tua mano e corriamo uniti per Tutta La Vita Gi meg hånden og vi vil kjøre sammen hele vår livene. ; C'era la luna quella sera, ma Quando tu te andasti ne si nascose umiliata dietro una Nuvola Det var månen den kvelden, men når du forlot den gjemte seg bak en sky, ydmyket. ; La Mia anima é Umida se ingen c'é il TUO eneste annonse asciugarla Min sjel er fuktig hvis jeg ikke har sola til å tørke den. ; Sono dipendente dei tuoi Baci Jeg am avhengige til dine kisses; Sei la mia vita Du er mitt livet; io e te per Semper Du og meg til evig; Sono Pazzo di te Jeg gal om deg
Cute Italiensk Love Quotes
Søt italiensk Love QuoteEnglish Oversettelse; L'amore è kommer una scatola di caramelle, se non la prendono sta andando per AVERE gettato via Kjærligheten er som en kasse med godteri hvis du ikke tar det det kommer til å bli kastet unna.; Ove è kom Una Colomba, è bello Quando il suo lì, er ma può Volare via Quando tu non vuoi cheLove som en due, det er vakkert når det der, men den kan fly vekk når du ikke vil at den skal; Om oss Ogni Angeli con Una sola ala, e possiamo Volare solo abbracciando un l'altro Vi er hvert av oss engler med bare én vinge, og vi kan kun fly ved omfavne hverandre.; Un cuore che ama è Semper Giovane A hjerte som elsker alltid ung.; Tu SEI il såle del mio Giorno Du er solskinnet av dagen min; Sei komme l'acqua nel Deserto Du er som vann i ørkenen; Dove sei stato per Tutta la mia vita? Der har du vært hele mitt liv? ; Tu sei quello / quelloa che stavo aspettandoYou er den jeg har ventet på (quello - mannlig, quella - kvinne)
Disse var noen av beste italienske kjærligheten sitater som du kan lære og bruke å imponere din elsker. Du vil finne disse italiensk kjærligheten setninger er en av de mest romantiske måter å si Jeg elsker deg. Jeg håper disse berømte italienske elsker sitater med engelsk oversettelse hjelper du tenner ild brennende kjærlighet.

No comments:

Post a Comment