Sunday 29 January 2012

Silly spørsmål

Ah! Silly spørsmål. De irk noen, kile noen, humoren noen, sinne noen, men (gi etter for en klisjé her), "Love em '...Hate em '.. du definitivt ikke kan ignorere em '.' Dumme spørsmål har vært her i en veldig veldig lang tid. Man skulle tro at det ikke er rom for dumme spørsmål i en intelligent samtale, men tar du feil. Hvem sier en dialog eller samtale må alltid være bare intelligent, meningsfylt og innsiktsfulle? Det kan være dum også. Og hvis du virkelig prøver og tenke på det, for trang kaster bort et dumt spørsmål som en 'unødvendig avledning / distraksjon », kan være ditt første instinkt ... men hvis du tenker tilbake til det, det dumme spørsmålet vil faktisk gjøre du tror.
Så her til de dumme spørsmålene da, en hyllest. La oss se på noen av det beste dumme spørsmålene.
Silly Spørsmål som Make You Think; Hvorfor er et bygg som kalles en bygning når den allerede er bygd? , Hvorfor ikke McDonald's selger pølser? , Hvorfor er det slik at alle kjørte fortere enn du blir betraktet som en idiot, og alle kjører tregere enn du er en idiot? Gjev pro og con er motsetninger, ville ikke det motsatte av fremgangen kongressen? ; Hvorfor druen smaken lukter slik det er da faktisk druer ikke smak eller lukt noe lignende. , Er det frekt for en døv å snakke (sign) med munnen full av mat? Gjev en lesbisk har sex med andre kvinner, men aldri med en annen mann er hun fortsatt betraktet som en jomfru? , Har de ordet ordbok i en ordbok? ; Kan du drømme om du er blind? , Når Ateister går til retten, må de sverge på bibelen? ; Kan dyr begå selvmord? ; Hva gjør du når du ser en truet dyreart som er å spise en truet plante? ; Hvordan kan noe være nytt og bedre? hvis det er nytt, hva var det bedre på? Gjev latter er den beste medisin, som er idiot som sa de "døde ler '? Gjev en skallet person jobber som kokk på en restaurant, må de ha hårnett? , Kan en kort person snakke ned til en høyere person? ; Har fengsel busser nødutganger? , Hvorfor heter det en morsom bein, når du treffer det, er det ikke morsomt i det hele tatt? ; Do get kinesiske people sayings English tattooed på kroppen sin? ; Hvorfor er alt av Harry Potter staver på latin om de er engelsk? ; Hva har grekerne si når de ikke forstår noe? ; Hva gjør folk i Kina kaller sin gode plater? ; Hvordan ville du vite når du er tom for usynlig blekk? , Etter å ha spist, må amfibier vente en time før du får ut av vannet? ; Whose cruel idé var det å sette en "S" i ordet Lisp? ; Sigaretter Hvorfor er solgt på bensinstasjoner hvor røyking er forbudt? , Hva er en gratis gave? Er ikke alle gaver gratis? ; Les mer på dumme spørsmål å spørre folk.
Silly Spørsmål å bli kjent med noen
I varmen på øyeblikket og det haster å bli kjent med den andre personen, vi noen ganger ender opp å spørre veldig dumt spørsmål. Se selv. , Har du noen gang forestilt seg en verden uten hypotetiske situasjoner? ; Hvorfor snakker folk om "jenta mi" tingene, men aldri "boyie" ting? ; Hvis du nyser på en datamaskin, ville det få virus? , Gjør Alphabet sangen og Twinkle, Twinkle Little Star har samme melodi? , Hvorfor har du bare prøve å synge de to sangene over? Gjev Pinocchio sagt, jeg nesen i ferd med å vokse, er han lyver eller snakker sant? ; Hvorfor nesen kjøre og føttene lukter? ; Dersom en person led av hukommelsestap, og da ble helbredet ville de husker at de glemte? ; Hva OK egentlig? ; Hva kom først, frukten eller fargen oransje? ; Kan du blåse en ballong opp under vann? , Hvis en person med flere personligheter truer selvmord, er at som en gissel situasjon? ; Hvis en ku ler, melk ville komme ut av det nesen? ; Silly Spørsmål du kan spørre kjæresten din
Du bruker disse godt, og de bare kan få deg noen brownie poeng ...! : Bortsett fra å være sexy, hva gjør du for en levende? ; Kaffe? Te? Meg ; Er du fra Jamaica? Coz Jamaica 'n meg gal babe "; Hvis kjærlighet er blind, hvorfor er undertøy så populært? , Kan jeg lese din T skjorten i Brail? , Hva med alle disse kurvene? Og meg uten bremser! , Jeg er avhengig av ja, og jeg er allergisk mot noe. Så hva blir det til? , Har du en solbrenthet, eller er du alltid så heit? , Du sier bet jeg deg $ 20 Jeg kan kysse deg uten å bruke mine lepper. Hun sier, Bet skjer. Du kysse deretter si mistet jeg. ; Les mer på tilfeldige spørsmål å spørre en jente.
Silly Spørsmål du kan spørre kjæresten din
Floor ham med disse ... han ikke vil huske at de er dumme. No way! , Jeg ikke føler meg selv i dag, kan jeg føle dere? , Kan jeg få et bilde av deg så jeg kan vise Santa hva jeg ønsker for julen? ; Har du et plaster? Jeg skinned kneet da jeg falt for deg. , Jeg føler litt av i dag. Vil du slå meg på? ; Kiss meg hvis jeg er galt, men er ikke i dag søndag. (Men selvfølgelig er det ikke.) ; Les mer på dumme spørsmål å spørre kjæresten din.
Du kan også være lurt å lese disse:; Silly Vitser, morsomme trivia spørsmål og svar, du trenger ikke rocket science å komme til bunns i tingene, vil noen ganger dumt spørsmål gjør utslaget helt fint. Så bruk dem riktig og se hvor moro det vil rulle.

No comments:

Post a Comment