Thursday 26 January 2012

Fengende Sitater og Ordtak

Folk blir alltid imponert over fengende sitater eller fengende ord mens de leser en bok, eller mens du lytter til foredrag av kjente personligheter. Fengende sitater og ordspråk er en del av kreativ tenkning. En enkel, men fengende linje kan skape den nødvendige atmosfæren eller kan uttrykke nøyaktig følelsen av alle tilstede på det tidspunktet. De korte og søte sitater somle i tankene dine for alltid.
Humor, en viktig del av livet, brukes for å få din oppmerksomhet, i filmer eller i valgkamper eller skrive artikler. Funny sitater er alltid sikker skutt humør løftere og kan faktisk gjøre deg vil lese boken igjen og igjen, eller kan gjøre deg se filmen om og om igjen. Her er noen av de wittiest berømte sitater som har underholdt leserne i årevis. Jeg håper du liker dem.
Fengende Sitater om Livet; Hva du få gratis, koster for mye. ~ J. Anouilh; Et liv tilbrakte gjøre feil er mer nyttig enn et liv brukt gjør ingenting. ~ Ukjent, Det er vanskelig å mislykkes, men det er enda verre aldri å ha prøvd å lykkes. ~ Theodore Roosevelt; Hindringer er de fryktelige tingene du ser når du tar øynene fra målet ditt. ~ Henry Ford; Muligheter mangedoble som de er beslaglagt. ~ Sun Tzu, Det er ikke hva du ser på som betyr noe, det er hva du ser. ~ Thoreau HD, Sikt mot månen. Selv om du bommer, vil du lande blant stjernene. ~ L. Brown, Livet er som en løk; du skrelle av ett lag om gangen og noen ganger gråter. ~ Ukjent, en diplomat er en mann som alltid husker en kvinnes fødselsdag, men aldri husker hennes alder. ~ Ukjent; Velg en jobb du liker, og du vil aldri må jobbe en dag av livet ditt. ~ Confucius, Det tar både sol og regn for å lage en regnbue. ~ Ukjent; Dette var noen av den fengende sitater og fengende ord om liv og suksess. Nå, her er noen fengende sitater og fengende ordtak om vennskap.
Fengende Sitater om vennskap, jeg har mistet venner, noen av døden, for andre gjennom ren manglende evne krysse gaten. ~ Virginia Woolf: Det er tre troende venner, en gammel kone, en gammel hund og rede penger. ~ Benjamin Franklins; penger ikke kan kjøpe venner, men du kan få en bedre klasse av fienden. ~ Spike Milligan, venner kan komme og gå, men fiender akkumuleres. ~ Thomas Jones; En sann venn er noen som mener at du er en god egg, selv om han vet at du er litt sprukket.~ Bernard Meltzer; En god venn kan fortelle deg hva er det med deg i ett minutt. Han kan ikke virke slik en god venn etter å fortelle.~ Arthur Brisbane, Bibelen sier at vi skal elske våre naboer, og også å elske våre fiender, sannsynligvis fordi de er generelt de samme menneskene. ~ Gilbert K. Chesterton; En god grunn til å bare opprettholde en liten sirkel av venner er at tre av fire mord blir begått av personer som kjenner offeret. ~ George Carlin, Fengende sitater eller fengende ordtak om venner streiken akkorder i nesten alles sjel. er jeg sikker på, dere alle har disse menneskene som er bare der for deg, gjennom tykt og tynt gjennom, tross alt, venner og vennskap er uvurderlige skatter. Her er noen fengende sitater og ordtak for jenter.
Fengende Quotes for Girls, Marry meg og jeg vil aldri se på en annen hest! ~ Groucho Marx; Hver gang jeg ser på deg får jeg en voldsom lyst til å være ensom. ~ Oscar Levant, De fire viktigste ordene i alle ekteskapet ...Jeg tar oppvasken. ~ Ukjent; Det store spørsmålet ... som jeg ikke har kunnet svare på ... er, Hva ... gjør en kvinne vil ha? ~ Freud, Kjærlighet er en brann. Men om den kommer til å varme ditt hjerte eller brenne ned huset ditt, kan du aldri si. ~ Joan Crawford, han er ikke en elsker som ikke elsker for alltid. ~ Euripides; umodne kjærligheten sier: Jeg elsker deg fordi jeg trenger deg. Eldre love forteller: Jeg trenger fordi jeg elsker deg. ~ Erich Fromm; Her er noen fengende sitater og fengende ord fra sanger og dikt.
Fengende Sitater fra sanger og dikt, lenge, lenge etterpå, i en eik, jeg fant pilen, fortsatt unbroke,, Og sangen, fra begynnelse til slutt,, jeg fant igjen i hjertet av en venn. ~ Henry Wadsworth Longfellow, Noen ganger bare et smil på ansiktet vårt,, kan bidra til å gjøre verden til et bedre sted., Stå opp for det som er rett.; Prøv å snakke ting ut i stedet for kampen., Låne en hånd når du kan, bli med dette er bra.; Du kan bidra til å gjøre en forskjell i nabolaget ditt. ~ Robert Alan; Love meg for en grunn, Let årsaken være love. ~ Boy Zone, Når det blir tøft, får den tøffe går. ~ Boy Zone, men hvis du tenker på barnet mitt, gjør det ikke noen rolle om du er svart eller hvit ~ Jackson; Uansett hvor du går, uansett hva du gjør, vil jeg være her, venter på deg ~ Richard Marx, Et kyss er fortsatt et kyss i Casablanca, men kyss er ikke et kyss uten sukk din. ~ Bertie Higgins; Les mer på:; Love Quotes, Suksess Quotes; Inspirational Quotes, Komme det punktet over konsist er avgjørende i enhver dialog. Har du lagt merke til at språket i fengende sitater eller fengende ordtak er veldig enkel og lett å forstå? En klype humor eller tad bit av følelser lagt til å skrive din kan gjøre en verden av forskjell i måten den forestående sang eller bok eller film viser seg. Fengende sitater og fengende ordtak hjelpe forholde seg folk til deg bedre. Fengende sitater og ordtak når den brukes mens du snakker eller skriver, kan være et stort løft som kan øke folks tillit til dere. Vær forsiktig når du bruker en fengende tilbud eller fengende si, som meldingen ikke skal gå seg vill i oversettelsen.

No comments:

Post a Comment