Sunday 11 September 2011

Skriften Tatoveringer

Tatoveringer er umåtelig populært i disse dager, og dette kan sees fra det faktum at det er millioner av mennesker som har tatoveringer gjort på ulike deler av kroppen. Till rundt et par år siden, å få en tatovering ble ansett som støtende og selv opprørsk i noen kulturer og innstillinger. Men i dag, dette er ikke så. Folk, alt fra barn til voksne, får tatoveringer gjort, øke kunsten å tatovere et helt nytt nivå. Og med dette nye funnet populariteten, tatovering design og ideer tatovering er en krone et dusin. Den siste i det aldri slutt trenden tatoveringer er hellig skrift tatoveringer.
I gamle kulturer, ble tatoveringer benyttet til å markere enkeltpersoner i henhold til deres rang og plass i enkelte stammer. Også var det stort sett menn som var tatovert og ikke kvinnene. Denne trenden har endret seg på en stor vei som tiden har gått, og i dag er det ikke overraskende å se utdype tatoveringer på selv kvinner. I alt dette popularitet, tatovert og med grupper som hatet tanken på å få selv tidligere, har begynt å ta til tatoveringer. Det beste eksemplet er kanskje religiøse samfunn, hvor tatovering ble tatt som defacing kroppen, og var et eksplisitt no-no. Faktisk, i Skriften Mosebok 19:28, den sier, Du skal ikke gjøre noen kutt i kroppen for de døde eller make noen tatovering merker på dere selv: Jeg er Herren. På grunn av slike oppfatninger, tatovering i religiøse sektorene var relativt sjeldne. Men dette er trenden i endring, og faktisk er det enda noen som får skriften tatoveringer gjort på seg selv, å minnes et ordtak fra Bibelen, eller for å minne dem om en bestemt vers av Skriften. I dette aspektet, har skriftsted tatoveringer blitt populær, ikke bare blant de religiøse, men blant folk som helhet.
Skriften Tatoveringer Designs
Tidligere var den vanligste typen av religiøs tatovering som ble sett lite kors tatoveringer, vanligvis laget ved foten av tommelen, eller på innsiden av underarmen. Etter hvert som religiøse tatoveringer blir mer akseptert og vanlig, større og mer forseggjorte tatovering design ble til. Disse dager, en intrikat kors, start fra overarmen og endte på albuen, er et vanlig syn. The commonness kristne korset tatoveringer inspirert folk til å tenke på ulike alternativer, og skriften tatoveringer virket utvei. Skriften tatovering design kan gjøres enten med hele Skriften tatovert på kroppen, eller bare kapittel og vers i Skriften aktuelle. Det er ikke uvanlig å se en hel vers av Skriften tatovert på ryggen, eller magen, og disse kan være mer enn én linje i Skriften vi vanligvis ser. Les mer på Jesus kors tatoveringer.
Som hellig skrift tatovering design består vanligvis av tekst, font og farge valg spiller en stor rolle i disse designene. Den vanligste skriften som brukes er den kursive skriften, selv om dette kanskje ikke passer alle. Du kan velge hva skriften du vil bruke på skriften tatovering design, men vanligvis tatoveringer som har mer tekst benytte seg av et kursiv skrift, mens hvis du har bare vers og kapittel innskrevet, dristigere fonter som Old English er også akseptabelt. Les mer på tatovering lettering design og tattoo bokstaver script. Smaller setninger eller vers kan være innskrevet inn en cross tattoo gjør for et innovativt skriften tatovering idé. For personer med plassbegrensninger, eller for dem som ønsker forseggjort tatoveringer, et lite kors og bare kapittel og vers av Skriften i spørsmålet kan gjøre for en svært interessant skriftsted tatovering idé. Dette vil også øke nysgjerrigheten kvotienten av tatoveringen, slik at folk ser opp verset aktuelle. For andre, er det ulike motiver som spenner fra et enkelt skriftsted i et kryss til mye mer forseggjorte tatoveringer som viser scener fra bibelen å støtte skriftstedet tatovering aktuelle.
En annen god Skriften tatovering Ideen er å få en tatovering på hebraisk eller et annet språk. Dette er ikke bare vil se bra ut, og øke nysgjerrighet, men vil bli noe forskjellig fra den vanlige tatovering. Men pass at uansett hva du velger betyr noe for deg, og at du ikke bare plukke opp noen skriftsted for en tatovering. En annen vanlig design er også den bedende hender tatovering design, og dette i kombinasjon med et vers er en annen god og unik religiøse skriften tatovering idé.
Så, sett, avhengig av størrelsen og stedet du vil at skriften tatovering, er det mange design tilgjengelig. Med tilgjengeligheten av et stort mangfold av bibel skriftsteder, kan tatoveringer være vanskelig å avgjøre. Ved å bruke et skriftsted som betyr noe for deg er den eneste veien å gå. For å gi deg en liten ide om hva som er gjort og hva er ikke, her er noen av de mer populære Skriftene som har vært brukt som tatoveringer. Les mer på tribal Jesus tatovering.
Bibelen Skriften Tatoveringer Ideer
Mens religiøse Skriften tatoveringer kan bli tatt fra Skriften, dette er noen av de berømte bibelen skriftstedet tatoveringer som har blitt brukt til å forevige skriften på en persons kropp. Fra disse kan du få en ide om hva det kan være lurt å få tatovert. Les mer på bibelsk tatoveringer og berømte bibel sitater. ; Ditt ord er en lykt for min fot og et lys på min sti. ~ Salme 119,105, Det står skrevet: Mennesket lever ikke av brød alene, men av hvert ord som kommer fra Guds munn. " ~ Matteus 4:4; Hvis du tror, ​​vil du få det du ber om i bønnen. ~ Matteus 21:22; For så har Gud elsket verden at han gav sin eneste Sønn, for at hver den som tror på ham ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. ~ Johannes 3:16; Hold liv uten kjærlighet til penger og være fornøyd med det du har, fordi Gud har sagt, vil jeg aldri forlate deg, aldri vil jeg svikte deg. ~ Hebraisk 13:05, og vær dere snill mot hverandre, ømme-hearted, tilgir hverandre, likesom Gud i Kristus har tilgitt deg. ~ Efeserne 04:32, Døm ikke, og dere skal ikke bli dømt: fordømmer ikke, og dere skal ikke bli fordømt, tilgi, og dere skal bli tilgitt. ~ Lukas 6:37; Herren er min hyrde skal jeg ikke lide nød. Han lar meg ligge i grønne enger, Han leder meg ved rolige vann, gjenskaper han min sjel. Han leder meg på rette stier for sitt navns skyld. Selv om jeg går gjennom dalen i skyggen av døden, frykter jeg ikke for noe vondt, for du er med meg, din kjepp og din stav, de trøster meg. Du dekker bord for meg like for øynene på mine fiender. Du salver mitt hode med olje, mitt beger renner over. Bare godhet og kjærlighet vil følge meg alle mine dager, og jeg bo i Herrens hus for alltid. ~ Salme 23; Denne er dagen som Herren har gjort, la oss juble og glede i det. ~ Salmenes bok 118:24; Jesus svarte: Jeg er veien og sannheten og livet. Ingen kommer til Faderen uten ved meg. ~ Johannes 14:06; Dette var noen av den mest brukte versene for tatoveringer, men på ingen måte dette er en fullstendig liste. Bibelen er full of vers som kan brukes som hellig skrift tatoveringer og liste dem alle ut is ikke et alternativ. Her er en artikkel om inspirerende bibel versene.
Som sett ovenfor, kan Skriften tatoveringer være ganske lange til tider. If du liker en skriftsted og vil få det tatovert, men det er for tidkrevende, muligheten til parafrasering det, eller får bare en eneste setning som omfatter hele meningen kan være en god idé. På slutten av dagen, skrift tatoveringer er en god måte å få en meningsfylt tatovering på kroppen, noe som du tror på, eller noe å holde deg gående når veien synes oppover. Men for å få det perfekte Skriften tatovering, er mye forskning trengs, så det er mange mange alternativer du kan velge fra.
I konklusjonen, enten du velger bibel skriftsted tatoveringer, eller andre religiøse skrift tatoveringer, pass på at det faktisk betyr noe for deg. Tatovering er en permanent art, og om tatovering fjerning er mulig disse dager, er det en vanskelig og delvis prosessen på best. Besøk på en tatovering privaten og snakke med en tatovering artist kan hjelpe deg med design og font valg for skriften tatovering. Og hvis du er en av dem som fortsatt tror dette er for mye, kan du putte tro i Tredje Mosebok 19:28 som sier Du skal ikke gjøre noen kutt i kroppen din for de døde eller gjøre noen tatovering merker på dere selv: Jeg er Herren .

No comments:

Post a Comment