Monday 19 September 2011

Deprimerende Quotes

Depresjon er en av de vanligste menneskelige følelser som uttrykkes ved flere anledninger. Svikt av noe slag fører til depresjon som er ganske uunngåelig for selv de hardeste mye. Bare den som går grundig fase av livet kan føle faktiske smerte og sinne. Det er imidlertid noen store depresjonen sitater som vil hjelpe en person å forstå denne situasjonen og også hjelpe ham komme ut av det fort. Deprimerende siterer hjelper også folk å forstå de harde realitetene i livet på en bedre måte. Det følgende er en samling av slike sitater på depresjon. Les mer på triste sitater.
Deprimerende Quotes
Følgende er noen virkelig deprimerende trist sitater som kan gjøre deg trist eller angi tenker!
Tårene er ofte teleskop som, men se langt inn i himmelen.; ~ Henry Ward Beecher
Hemmeligheten kilden til humor selv er ikke gleden, men sorgen. Det er ingen humor i himmelen.; ~ Mark Twain
Det er lett å forestille seg hvordan fremtiden kan være stygg og deprimerende. Det er vanskeligere, men mer verdt, å forestille plausible måter vi kan gjøre det bedre. ; ~ Stanley Schmidt
Veggene bygger vi rundt oss for å holde tristhet ute også holder seg gleden.; ~ Jim Rohn
Du kan bli helbredet for depresjon om hver dag du begynner det første i morgen for å vurdere hvordan du vil bringe en fryd å noen andre!
Depresjon er næret av en levetid på ungrieved og Unforgiven gjør vondt.; ~ Penelope Sweet
For alle triste ord fra tunge og penn, det tristeste er disse, «Det kunne ha vært."; ~ John Greenleaf Whittier
Det er ikke noe mer deprimerende enn å ha det hele og fortsatt trist.
Den bitreste tårer skur over gravene er for ord igjen usagt og for handlinger ugjort!
Sad folk misliker de glade, og glad den triste, den raske tenkte det sedate, og uforsiktig den travle og arbeidsomme.; ~ Horace
Vanligvis når folk er triste, har de ikke gjøre noe. De bare gråter over deres tilstand. Men når de blir sinte, få de om en endring.; ~ Malcolm X
Deprimerende Love Quotes
Tapt kjærlighet eller mangel på det er også en av de fremste årsakene til tristhet eller depresjon. Du her noen depresjoner sitater på tapt kjærlighet.
Kjærlighet begynner med et smil, vokser med et kyss, og slutter med en teardrop!
Det er en smerte jeg føler ofte som du aldri vite fordi det skyldes fravær av deg.
Kjærlighet kan noen ganger være magi. ; Men magi kan noen ganger ... bare være en illusjon.; ~-Javan
Hun fant aldri ut hvor mye jeg prøvde - alle sorgen hun holdt gjort meg blind. Hun fant aldri ut hvor mye jeg gråt - tauet så tett på natten at hun døde ...; ~ Seether - Love Her
En million ord vil ikke bringe deg tilbake, vet jeg fordi jeg har prøvd.; Heller ikke ville en million tårer, vet jeg fordi jeg har grått.
Jeg hater, jeg elsker - årsaken dertil, Være som spør du meg,, jeg vet ikke, men føler 'tis så,, Og jeg er i smerte.; ~ Catullus
Det finnes ingen større sorger enn å minne i elendighet tiden da vi var lykkelige.; ~ Dante
Har du noen gang lagt merke til at den verste måten å savne noen er da de er rett ved siden av deg og du kan aldri ha dem?
Bedre å aldri ha møtt deg i drømmen min enn å våkne og komme for hender som ikke er der.; ~ Otomo Ingen Yakamochi
Les mer på:; Famous Sad Quotes; Sad sitater om livet; Sad Quotes About Love, Dette er noen av de triste og deprimerende sitater. De kan ha hjulpet deg å forstå situasjonen og inspirere deg til å komme over det. En er alltid forventes å komme over dette elendige tilstanden så snart som mulig. Som en av de mest berømte si av Cynthia Nelms går:
Ingen bryr seg egentlig om du er elendig, så du kan like godt være lykkelig!

No comments:

Post a Comment