Sunday 18 September 2011

Driving Håndsignaler

Hvor mange ganger har du kommet over en driver, hvis signalet er svært vanskelig å tyde? Det er vanskelig å forstå, om driveren kommer til å stanse sitt kjøretøy, eller kommer til å slå til enten sider eller det er noen andre problemet? Oftere enn ikke den drivende håndsignaler er svært forvirrende. Det det viktig å forstå, at den drivende håndsignaler er den samme for auto sjåfører, syklister eller motorsyklister. Har du lurer på, hvorfor er at håndsignaler er så viktig under kjøring? Det er fordi vi ikke kan kommunisere verbalt med andre drivere, kjører sine egne biler. Derfor har det blitt viktig å ha et leksikon med kommunikasjon, som bruker håndsignaler å formidle bestemte betydninger av håndsignaler.
Selv om det ikke foreligger formelle tegnspråk, kjøring håndsignaler form en av de største sett av gester, har derfor blitt en viktig del av driver utdanning. Det er sant at håndsignaler variere fra ett land til et annet, er det noen signaler som er universelt akseptabel og det er noen som er akseptable innenfor en bestemt region. Vi vil nå se hva kjører håndsignaler.
Driving Håndsignaler Forklart
Den roterende håndsignaler er den mest grunnleggende kjøring håndsignaler. Disse signalene brukes når du kjører bil eller hvis en lastebil har brutt slå lysene. De er også brukt for å indikere at du er i ferd, mens du er på en sykkel, som ikke har noen blinklys til å begynne med. I land som høyrestyrt, inkludert USA, den venstre hånden brukes til å indikere, ettersom føreren er på venstre side av bilen, på grunn som føreren er i stand til å la armen ut av vinduet og det er også synlig for sjåføren som følger kjøretøyet. Det kan være lurt å lese på defensive kjøring.
Når føreren ønsker å henvende seg til venstre, setter han sin venstre arm ut av vinduet rett og horisontal til venstre. Mens dersom føreren ønsker å slå til høyre, setter han sin venstre arm ut av vinduet danner en rett vinkel med underarmen og med hånden vertikalt oppover til venstre. Dersom du bruker din syklus, kan du bruke høyre arm og putte den rett ut og horisontal til høyre. Vi har sett de signalene som vi vi vil bruke hvis vi snu, men hva gjør vi når vi ønsker å stoppe? If du utvide armen med underarmen peker rett ned med albuen lage en nitti graders vinkel, indikerer det at du kommer til å stoppe. Det er en av de ofte brukte kjøring hånd signaler i California. Klikk for å lese på kjøreskoler.
Dette var den grunnleggende kjøring håndsignaler. Det er andre signaler, noe som en driver kanskje vil kommunisere med de andre sjåførene som en del av sikkerheten. Hvis du vil angi, at det er en hindring i veien, så må du peke ut av vinduet og så ned mot veien med pekeren finger helt ut. Med dette den andre sjåfører ville vite, at det er en hindring, og han kan redusere sin kjørehastighet. Hvis føreren har håndflaten på venstre arm, ned og skyve den ned sakte, betyr det at møtende sjåføren, bør redusere sin kjørehastighet. På den annen side, hvis innsiden av venstre arm er åpent og vender direkte mot møtende sjåfør, er det en indikator for sjåføren å stanse. Hvis du ønsker å indikere overfor sjåføren, at han skulle trekke over, så vil du få flytte hånden fra side til side med håndflaten vendt mot siden. Det kan være lurt å lese på førerprøven tips.
Les mer på: Driver Education Online, Driver's License Test tips; Det er noen andre kjører håndsignaler også, er de imidlertid først og fremst brukes til å vise skuffelse eller sinne til den andre sjåføren. Det meste av de grunnleggende håndsignaler er de samme i de fleste av landene. Forskjellen ligger om landet bruker høyreratt eller venstre hånd stasjonen. Samtidig, er det visse signaler som også er veldig kulturspesifikke. For å få nøyaktige håndsignaler, er det bedre å slå opp i håndboken for det spesifikke provinsen selv.

No comments:

Post a Comment