Friday 9 September 2011

Gravstein Sayings

Ved kjære har vært lagt i graven, er det en endelig nedleggelse gjort for å identifisere hans / hennes grav med en inskripsjon. En gravstein eller grav markør er plassert nær graven med en innskrift på den. Gravsteinen epitafier gjenspeiler betydningen av de døde i våre liv. Gravstein ordtak også beskrive personlighetstrekk av de døde. Noen ganger, er hans prestasjoner og hans livshistorie også gravert på gravstein. Memorial gravstein utsagn er unike måter å vise ærbødighet til de døde.
I dag gravstein uttrykk har utviklet seg i ulike former. Sørgende familiemedlemmer ønsker å velge bibelske sitater, mens andre foretrekker sitater av kjente personligheter. Gravsteinen The ordtak & anførselstegn når tatt fra slike kilder, normalt viser deres prestasjoner og personlighet hvilke er synonymt med dei. The gravsteinen ord er noen ganger morsomme, reflekterer jovial og komiske figuren av den avdøde. Folk kan ha ført sitt liv med enorm moro og munterhet og i minne om livlighet hans, er innskrifter med glade og morsomme notater gravert.
Så lese disse gravstein ord for å få et begrep om natur disse sitatene og ord. Les mer på ideer til gravstein inskripsjoner.
Gravstein Sayings - Kvinner
Gravstein ordtak for mamma, kone, datter, søster og bestemor er alltid veldig sentimentale gjenspeiler hennes betydning i ens liv. Det er også rørende for andre familiemedlemmer og venner. Her er noen innskrifter for dem.
Hun pakket alle fargene i livet,, gav det til oss så en gave, la hennes sjel hvile i fred, vi kommer til å savne deg!
Sov på søte kone, din sjel ligger, men for meg, du fremdeles puste,, med endeløse Love,, du vil for alltid være min!
Gravstein Sayings - Menn
Bortfallet av far, sønn, ektemann, lærer, bror, bestefar, bror fører også store følelser sammen med den. Gravstein ordtak for dem reflekterer deres sjenerøsitet, hengivenhet og også deres suksess. Her er noen gravstein ordtak for dem. Kanskje du har lyst å lese om Bibelen vers om døden.
Han var et symbol for kjærlighet, hans hjerte så stort og hav, med fullt av omsorg og bekymring, vi skal savner deg pappa
Han var ved siden av meg, i alle tykt og tynt, Hans avgang er mer enn, et vakuum; jeg fortsatt puster for deg - Kjære Husband.
Famous Quotes gravstein
Her er noen gravstein ordtak og sitater fra berømte personligheter, skrevet på gravsteiner. Disse sitatene er inspirerende og kan hjelpe deg å bære sorgen og smerten av dødsfallet til en viss grad.
Gode ​​Frend for Jesus skyld forbeare til; grave støvet encloased heare.; Blest skal dere mann yt reservedeler disse steinene og; skorpen skal han ennå beveger mine ben ~ William Shakespeare
Mens vi er sorg over tapet av vår venn,, andre er fryd å møte ham bak forhenget ~ John Taylor
Med hva en dyp hengivenhet av lidelse, gråt jeg din fravær - o'er and o'er att; Tenker på deg, fortsatt dig, til tenkte vokste smerter,, og minne, som en dråpe som, natt og dag,; Falls kulde og ustanselig, hadde mitt hjerte vekk! ~ Thomas Moore
Og med den morgen de engelen ansiktene smil; Som jeg har elsket lenge siden og tapte stund ~ John Henry Newman
Hvis vi har vært fornøyd med livet,, vi bør ikke være misfornøyde med døden,, siden det kommer fra hånden av samme master ~ Michelangelo
La de døde har udødelighet berømmelse,, men den levende udødelighet kjærlighet ~ Rabindranath Tagore
Livets utfordringer er ikke ment å lamme deg,, de er ment å hjelpe deg å oppdage hvem du er ~ Bernice Johnson Reagon
Jeg er klar til å møte min skaper. ; Enten mine Maker er forberedt,, for den store ildprøven møte er meg en annen sak ~ Winston Churchill
Guds finger rørte ved ham, og han sov ~ Alfred Lord Tennyson
Det er bare en frihet,, å sette seg rett med døden.; Etter at alt er mulig., Jeg kan ikke tvinge deg til å tro på Gud.; Tro på Gud utgjør komme til enighet med døden., Når du har akseptert døden, vil problemet Guds løses - og ikke omvendt ~ Albert Camus
Funny gravstein Sayings
Funny gravsteinen ordtak er vanligvis ment for mennesker som har en tegneserie tema i livet sitt. Noen ganger morsomme linjer også avbilder paradokset i livene til mennesker. Du kan også liker å lese gravstein - design din egen.
Det var en Hoste, som bar ham Off, det var en Coffin, bar de ham Off
Alien tårer skal fylle for ham, Pity på lang brutt ern. ; For hans sørgende vil bli utstøtte mennesker,; og utstøtte sørger alltid ~ Oscar Wilde's Tombstone
Jeg var godt, jeg ønsket å bli bedre, her er jeg
Her ligger kroppen, om Sundae John, tråkket på gassen, stedet for bremsen
Her ligger, Cathy Stela, 105 Age, The gode dør unge
Her ligger liket av våre Mama, brakt til døde av en banan, det var ikke den frukten som lå hennes lave, huden som gjorde henne gå
Du kan også lese om:; Memorial Death Ordtak, kondolanser for Death, Dette var noen gravstein utsagn som alltid betaler hyllest til sine kjære. Hver gang du besøker graven, disse ord skrevet på gravsteinen vil la deg gjenoppleve minnene om den personen hvile i fred, under sin grav.

No comments:

Post a Comment