Saturday 24 September 2011

Love tekstmeldinger for Girlfriend

Når du er ute av ord, er en tekstmelding hva som kommer til å hjelpe! Spesielt for folk i kjærlighet. Fordi man ikke kan uttrykke sine følelser hverdagen, men det er trangen til å la den andre personen vet at de elsker dem. Det er da du videresende søte tekstmeldinger til kjæresten eller kjæreste. Det følgende er en fin samling av kjærlighet tekstmeldinger til kjæresten. Avhengig av humøret hennes, kan du enten sende morsomme tekstmeldinger til kjæresten eller kjærlighet meldinger til kjæresten!
Cute Love tekstmeldinger for kjæresten
Jeg spurte Gud for en rose og han ga meg en hage. Jeg ber Gud om en dråpe vann og han ga meg et hav. Jeg spurte Gud for en engel og han ga meg du!
Kjærlighet er ikke om å finne den rette personen, men å skape den rette forholdet. Det handler ikke om hvor mye kjærlighet har du i begynnelsen, men hvor mye kjærlighet du bygge til slutten, fordi kjærlighet er alt som finnes.
Jeg er ikke sikker på hva livet kan gi deg. Jeg er ikke sikker på om drømmer kan bli virkelighet. Jeg er ikke sikker på hva kjærlighet kan gjøre. Men jeg er sikker på om en ting. Jeg elsker deg.
Jeg skal låne deg min skulder for deg å gråte på, i mine ører høre på, min hånd for deg å holde, mine føtter å gå med deg, men jeg kan ikke låne deg mitt hjerte, fordi det allerede tilhører deg.
Jeg tror at Gud ovenfor skapt deg for meg til å elske. Han plukket deg ut fra alle de andre fordi han visste id elsker deg best!
Kjærlighet er to hjerter slo som en.
Forelsket i deg er den nest beste tingen i verden ... Finne du er den første!
Love gjør ikke verden gå rundt; det bare gjør turen verdt.
Aldri rush i kjærlighet til det aldri går tom. La kjærligheten være en å banke på døren din, slik innen du begynner å falle, du vet at din følelsen er sikkert.
Love har sine opp-og nedturer, sine spillopper. Love blader deg smerte, lærer deg inntil du lære og selv om elsker tar så lang, det alltid tar deg dit du tilhører.
Hvis jeg kunne omorganisere alfabetet, ville jeg satt U og jeg sammen.
Mellom de tusen gårsdagens og en million morgendagens, det er bare en dag, og jeg ville ikke la denne dagen passere uten å si dette til deg - Jeg elsker deg.
Kjærlighet er ikke om å finne den rette personen, men å skape et riktig forhold.
Hvis jeg døde eller gikk sted langt Jeg skulle skrive navnet ditt på hver star så alle kunne se opp n ser du mener verden for meg.
Når kvelden kommer, se på himmelen. Hvis du ser en fallende stjerne, ikke lurer på hvorfor, bare gjøre en ønsker. Tro meg, vil den komme sant, fordi jeg gjorde det og jeg fant deg.
En dag vil du spørre meg: hva mer viktig for deg, meg eller livet ditt? ill sier livet mitt, og du vil gå og gå videre uten engang å vite at du er mitt liv.
Hvis kjærlighet skulle skattlegges, ville jeg være høyest skattebetaler, kan du ikke kjøpe Love ... men du kan betale tungt.
Kjærlighet kan røre deg bare en gang, men det kan vare en levetid.
Hvis jeg hadde en penny for hver gang jeg tenkte på deg, ville jeg fortsatt savner deg, men i det minste ville jeg vært rik nok komme og se deg!
Love er når du ikke vil gå til sove fordi virkeligheten er bedre enn en drøm.
Det er vanskelig å finner noen hvem dere virkelig elsker, langt mindre å finne noen som elsker deg så mye.
Kvinner høre på musikk siden de er forelsket. Menn høre på musikk fordi de ønsker å falle i kjærlighet.
Jeg mistet en tåre i havet og den dagen jeg finner det er dagen jeg slutter å elske deg.
Love er som krig ... Lett å starte ... Vanskelig å avslutte.
Du trenger ikke gifte seg med en du kan bo hos. Du gifte seg med personen som du ikke kan leve uten.
Det handler ikke om hvor mye kjærlighet har du i begynnelsen men hvor mye bygger du elsker til slutten.
Love er som en sommerfugl. Det går der det gleder og det gleder hvor det går.
Les mer på:
Sweet tekstmeldinger til Send en Girl, Flirty tekstmeldinger - Flirting SMS Collection, Love Sitater, Dette var noen av de beste kjærlighet tekstmeldinger med kjæresten. Disse meldingene vil sørge for at kjæresten din forelsket i deg igjen og igjen, så hold tekstil!

No comments:

Post a Comment