Saturday 3 March 2012

Smigrende Pick Up Lines

Hvem liker ikke å bli smigret? Jeg er sikker på at alle jenter på denne jord elsker å være komplimenter for utseendet sitt, kjole, hår, osv. Men smiger er en kunst, som hvis det gjøres bra, kan få deg de beste resultatene. En smigrende plukke opp linjen kan være den beste måten å trekke oppmerksomheten til damen din kjærlighet bare hvis sa med en perfekt stil og i rett timing. Vanligvis vet den personen du er smigrende at du prøver å komme på deres gode side. Men venner hva er det skade i å prøve? Du vet aldri med smigrende plukke opp linjen, kan det hende at damen kjærlighet blir imponert. Men før du bruker den sikre at plukke opp linjen skal smiger som gjør henne føle seg spesiell, og ikke fornærmende. Men, hvis du har en tøff tid å komme opp med noen virkelig fine flatterende plukke opp linjer for jenter, her kommer noen av de beste flatterende plukke opp linjer som fungerer og vil sikkert hjelpe deg å vinne din date i kveld.
Søt og Smigrende Pick Up Lines
Du er så søt du kan sette Hershey's ut av business.
Når jeg tenker på de finere ting i livet, tenker jeg på dyre biler, wine.and fine du.
Jeg har hatt en veldig dårlig dag i dag, men det alltid gjør meg bedre når jeg ser en pen jente smil. Vil du smiler for meg?
Jeg trykker anklager mot deg for å stjele mitt hjerte.
Jeg vedder på at stjernene misunnelig på øynene dine.
Hadde sola kommer ut, eller har du bare smile til meg?
Det eneste øynene dine har ikke fortalt meg er navnet ditt.
Du er så vakker, jeg kan ikke tro at Gud ikke holde deg for seg selv.
Jeg er sikker på at du har hørt alle de plukke opp linjene i boken, så jeg vil bare si at jeg tror du er helt nydelig.
Er jeg død, Angel? Årsak dette må være himmelen!
Har du et Band Aid? Jeg bare skrapte kneet mitt falle for deg.
Hvis jeg hadde en stjerne for hver gang du brightened dagen min, ville jeg ha en galakse i hånden min.
Du vet du er forelsket når du ikke kan sovne fordi virkeligheten er endelig bedre enn dine drømmer.
Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå av igjen?
Unnskyld meg, hvis jeg går rett på denne måten, vil jeg være i stand til å nå ditt hjerte?
Jeg ville dø en million dødsfall hvis det betydde at jeg kunne være med deg!
Du kan også liker å lese:; Cute plukke opp linjene; ​​Romantisk Pick Up Lines; Funny Pick Up Lines, Cheesy og Smigrende Pick Up Lines
Jeg ble så betatt av din skjønnhet at jeg løp inn på at veggen der borte. Så jeg kommer til å trenge ditt navn og nummer for forsikring formål.
Hvis jeg var en stopp lys, ville jeg slå rødt hver gang du gikk forbi, bare så jeg kunne stirre på deg litt lengre.
Du får heller direkte at skjønnheten et annet sted, vil du sette teppet i brann.
Kan jeg få informasjon? [Til hvor?] Til hjertet ditt.
Har du et kart? Jeg får mistet i øynene.
Du bør ikke bruke sminke. Det er Messina med perfeksjon!
Damn, om å være sexy var en forbrytelse, vil du bli skyldig som belastes!
Meg uten deg er som en nerd uten seler, En sko uten lisser, aSentenceWithoutSpaces
Det er noe galt med mobilen min. Det har ikke nummeret ditt i den.
Det er 20 engler i verden 11 spiller, 8 sover, og en av dem står foran meg.
Så må du være årsaken mennene forelsket.
Hva har du og været i felles? Du er både Hot!
Gjorde det vondt da du falt? [Girl: Huh?] Når du falt fra himmelen?
Er det en flyplass i nærheten eller er det mitt hjerte å ta av?
Jente du så fin jeg skulle ønske jeg kunne plante deg og vokse en hel felt av y'all!
Se min venn der borte? Han vil vite om du tror jeg er søt.
Kan du gå bort fra baren? Du smelter all isen!
Du kan også liker å lese:; Top Pick Up linjer; Pick Up Lines for Girls, Pick Up Lines for menn; Dette var noen av de smigrende plukke opp linjer som kan bane vei til dame kjærlighet hjerte. Said med rett holdning, jeg er sikker på at disse kule plukke opp linjene vil ikke gjøre deg gå ubemerket hen, og vil hjelpe deg å få minst hennes oppmerksomhet eller nummer, hvis ikke hennes hjerte. Alle de beste!

No comments:

Post a Comment