Tuesday 6 March 2012

Condolence Notes

En som har lidd tapet av en kjær har, veid sitt hjerte ved sorgfulle tanker og dype opprivende følelser. I en slik vanskelig tid, til en av de mest genuine måter viser at du bryr deg er å sendes condolence notater. Det er sant at den som har måttet møte denne hjerteskjærende situasjonen, kan bare bære og forstå hvordan det er å miste noen du høyt elsket og respektert. Selv om trøstens ord ikke bidra til å redusere smerten ved en verkende hjerte, vil de i det minste, å hjelpe personen gjennom hans vanskelige prosessen med sorg og sorgarbeid. Her har jeg stilt opp for deg noen eksempler condolence notater som du kan referere til, mens du planlegger å komme opp med noen av dine egne. Du vil komme over noen tips om hvordan du skal gå om å skrive condolence notater eller brev, også.
Eksempler på condolence Notes
Jeg kan ikke føle det du føler i dette øyeblikk av tid,, men du vet at du er i mine tanker og bønner; Måtte Gud gi deg styrke.
(Navn) var virkelig en ærlig og snill sjel., Han vil bli dyrt savnet og snakket om hans edle gjerninger.
Jeg kan aldri glemme den tiden da (Navn) smeltet utenat med velvilje sitt ....; Sitat noe minne du har delt med personen. Les mer på condolence sitater.
(Navn) stod ved siden av meg som en ledestjerne i mitt tider med ren mørket., Hans minner vil alltid bli elsket av meg og min familie.
(Navn) måtte gå gjennom en stor smerte på grunn av hans forlenge sykdommen., Jeg ber om at dere vil finne trøst i å vite at Gud har befridd ham for hans smerte og pine. Vite mer på kondolanser for døden.
Hvis det er en eneste ting jeg kan gjøre for å tilby min hjelp i denne stressende tid,, jeg ville vurdere meg heldig og beæret.; Vennligst godta min dypeste kondolanser.
Jeg finner ikke ord for å fortelle deg hvor dypt beveget jeg var etter å lære denne nyheten., Mens du holder deg i tankene våre, vet at vi hedrer (Name).
En av de mange ting jeg vil takke Gud for, ville bli hans gave i form av en venn som (Name). Plassen han igjen i våre liv kan aldri av fylt.
Gud har kalt for (navn) for å belønne ham, for han brukte sitt liv tjene andre.; Med disse ordene sender vi deg følelsen av komfort og styrke.
Når (navn) var blant oss, var han alltid beundret., Nå er han ikke bare vil bli beundret, men selv husket fra den dypeste av våre hjerter.
For mer om sympati condolence notater, kan du lese mer på:; condolence melding Eksempler; condolence Letter Eksempler; Words av condolence; Sympathy Card Meldinger; Så, dette var noen eksempler på condolence notater kan du referere til. Som jeg nevnte, la oss avslutte denne artikkelen med noen tips om hva som bør holdes i bakhodet mens du skriver condolence notater eller brev. , Alltid henvise dro av hans / hennes navn. ; Bortsett fra empatievnen og erkjenne tapet, merk noen spesielle kvaliteter av de avdøde. ; Tilbyr hjelp er også en form for Condolence som du kan gi til de etterlatte. Det er imidlertid ikke tilrådelig å la tilbudet åpent. ; Som nevnt ovenfor, kan du også nevne en anerkjennelse av en sykdom som den avdøde har vært plaget av. ; Siterer noen spesielle minnet du har om avdøde, er også ansett som en ydmyk tilnærming skriftlig condolence notater. ; Ikke glem å konkludere notatet med en passende avslutning. For eksempel, "Med dypeste sympati", "Min oppriktige sympati", osv. Få noen tips om:; Sympathy Cards - Hvordan skrive; Sympathy Card - Ting å skrive; Det er lurt å ikke gjøre condolence notater lange og altfor blomstrete. Det er viktig for dine ord til å bety mer enn høres høyt. Viktigst, ikke tenke så mye om å sette ned ordene. Hvis du hadde kjent den avdøde personen godt og føler for tapet av de rammede, ville dine ord av sympati aldri gå ut av sporet.

No comments:

Post a Comment