Tuesday 6 March 2012

Drøm: Sitater om Dreams

Alle drømmer, noen husker det andre ikke. Disse er ufrivillige og man har ingen kontroll over det. På den annen side, det er mennesker som har visse drømmer og de fungerer hardt for å oppfylle sine drømmer. I disse tilfellene, drømmene tjene som en ledestjerne og veilede mennesker i livets reise. Man kan ikke forstå, men drømmer er svært viktig i ens liv. Det er flere kjente sitater av kjente mennesker i verden, som forteller oss om viktigheten av drømmer. Følgende er så populære sitater på drømmer. Les mer på inspirerende sitater.
Famous Dream Quotes; Følgende er noen sitater om drømmer av kjente mennesker.
Drømmen er et lite skjult dør i den dypeste og mest intime sanctum av sjelen, som åpnes i dette opprinnelige kosmiske natten som var sjel lenge før det var en bevisst ego og vil bli sjel langt utover det en bevisst ego noensinne kunne komme. ; ~ Carl Gustav Jung
Det er en psykologisk teknikk som gjør det mulig å tyde drømmer, og ... Hvis den prosedyren er ansatt, avslører hver drøm i seg selv som en psykisk struktur som har en betydning og som kan settes inn på en overdras punkt i mentale aktiviteter våkne liv.; ~ Sigmund Freud
Alle mennesker drømmer, men ikke like.; De som drømmer om natten i støvete fordypningene i sinnet deres,, Våkn i morgen for å finne at det var tomhet., Men drømmere av dagen er farlige mennesker,; For de drømmer sine drømmer med åpne øyne,, og gjøre dem til virkelighet.; ~ DH Lawrence
Drømmer er fornybare. Uansett hva våre alder eller tilstand, er det fortsatt uutnyttede muligheter i oss og ny skjønnhet som venter på å bli født.; ~ Dale Turner
Vi er ikke bare mindre fornuftige og mindre anstendig i våre drømmer ... Vi er også mer intelligente, klokere og i stand til bedre dømmekraft når vi sover enn når vi er våkne.; ~ Erich Fromm
Jeg har lært, at hvis man fremskritt trygt i retning av hans drømmer og ønsker å leve det livet han har forestilt seg, vil han møte en suksess uventet i vanlige timer.; ~ Henry David Thoreau
Jeg vil! Jeg er! Jeg kan! Jeg vil aktualisere min drøm. Jeg vil presse fremover. Jeg vil slå seg ned og se det gjennom. Jeg vil løse problemene. Jeg vil betale prisen. Jeg vil aldri gå bort fra drømmen min før jeg ser drømmen min gange unna: Alert! Strømført Oppnådd!; ~ Robert Schuller
synes Så mange av våre drømmer i første umulig, så de virker usannsynlig, og så, når vi innkalle vil, de snart blir uunngåelig.; ~ Christopher Reeve
Drømmer er som maling av en stor kunstner. Dine drømmer er dine maling, er verden din lerretet. Å tro, er børsten som konverterer dine drømmer til et mesterverk av virkeligheten.anonym
Kort Dream Quotes; Her er noen flere drømmer sitater.
Drømmer kan ofte bli utfordrende, men utfordringer er det vi lever for.; ~ Travis White
Aldri gi opp på hva du virkelig ønsker å gjøre. Personen med store drømmer er mer kraftfull enn en med alle fakta.anonym
Hold fast ved drømmer, for hvis drømmer dør, livet er en knust vinget fugl som ikke kan fly.; ~ Langston Hughes
Dream ingen små drømmer for de har ingen makt til å flytte menneskenes hjerter.; ~ Johann Wolfgang von Goethe
Trust i drømmer, for i er dem skjult porten til evigheten.; ~ Kahlil Gibran
Drømmer si hva de mener, men de sier ikke det på dagtid språk.; ~ Gail Godwin
Det krever mye mot til å vise dine drømmer til noen andre. ; ~ Erma Bombeck
Les flere relaterte artikler om:; Inspirational Quotes Om Life, Good Inspirational Quotes; Meningsfull sitater om livet; Dette var noen populære sitater om drømmer! CS Lewis har treffende oppsummert verdien av drømmer i livet vårt i følgende sitat:
Du er aldri for gammel til å sette et mål, eller å drømme en ny drøm.

No comments:

Post a Comment