Sunday 11 December 2011

Telefonsvarer Hilsener

De fleste husholdningene har vanlig telefonsvarer hilsener that høres veldig ensformig når noen ringer. No originality, no flare, og ingen styrke, ikke not egentlig foreta ting bedre for the callers. Nontheless, trenger du ikke å bli sittende fast med slike kjedelige og livløse telefonsvarer hilsener. Du kan absolutt konvertere hjemmet, kontoret, eller mobiltelefon hilsener til søte telefonsvarer hilsener. Avhengig av hvilken type samtaler komme inn og hvor du får dem, kan du også ha det gøy velge morsomme eller alvorlige telefonsvarer hilsener. The Følgende hilsener vil hjelpe deg å avgjøre eller inspirere deg til å velge en (eller flere) talepost for deg selv.
Funny telefonsvarer Hilsen
Lyst til å holde ting lett og enkelt, samtidig som dine samtalepartnere le når de hører din hilsen? Ta en titt på disse topp 10 beste telefonsvareren hilsninger som gir deg akkurat det. Les mer på morsomme mobilsvar hilsener.
Hilsen 1: Før du igjen en beskjed, vil jeg gjerne stille et spørsmål. Hvordan kan noen holde en kødd i uvisshet? La meg en melding og jeg vil komme tilbake til deg på den.
Hilsen to: Hei! Dette er (ditt navn). Jeg er ikke i for øyeblikket.; Hvis du er i telefonen selskapet, har jeg sendt penger allerede.; Hvis du er foreldrene mine, kan du sende meg noen penger?; Ringer du om min økonomiske støtte, har du ikke gitt meg nok penger.; Hvis du er mine venner, du skylder meg noen penger., Hvis du er jente, Nevermind den forrige rantings, jeg har nok penger.
Hilsen 3: 'A' står for akademikere, "B" står for øl. Dette er bare en av grunnene til at jeg ikke er her. Legg igjen en beskjed, vil ya!
Hilsen 4: Hei, det er meg. Jeg er hjemme, men egentlig prøver å unngå noen jeg ikke liker. Så hvis du har forlatt meg en melding og jeg har ikke kalt deg tilbake, da er det nok deg.
Hilsen 5: Du har kommet til (navn) familie. Vi kan ikke svare på anropet akkurat nå. Så hvorfor ikke du legge igjen navn, alder, kjønn, høyde, vekt, telefonnummer, en kort melding, personnummer, kredittkortnummer, hvor mange barn du har, din mors pikenavn, alongwith dato og klokkeslett du har ringt oss. Og hvis du har overlevd denne meldingen og er fortsatt lytter, meldingen bedre viktig.
Hilsen 6: Hei! (Lang pause) Hvorfor er du ikke sier noe nå?
Hilsen 7: Hei, er vi ikke hjemme for øyeblikket. Hvis du ønsker å selge oss noe vi ikke egentlig trenger, start snakke nå og henge opp når den piper. Alle andre, kan du snakke etter pipetonen og henge opp når du er ferdig.
Hilsen 8: Jeg har hukommelsestap, og kan ikke komme til telefonen for øyeblikket. Jeg føler meg dum snakket med alle som jeg ikke vet. Så hvorfor ikke du glemmer å forlate den opprinnelige meldingen, og heller fortelle meg mitt navn og noe viktig om meg selv. Takk for mye.
Hilsen 9: Hei, dette er (ditt navn). Jeg beklager for ikke å ta samtalen din akkurat nå. La meg en melding og vente av telefonen til jeg kan ringe deg tilbake.
Hilsen 10: jeg endelig fikk en telefonsvarer. Men hvordan dette ubrukelige ting fungerer? Aah, på opptaksknappen, som jeg allerede har trykket. Lyset er på. Jeg lurer på hvorfor maskinen ikke fungerer? Jeg lurer på hva denne knappen her gjør ....
For ytterligere hjelp med telefonsvarer hilsener, gå til:; Funny Telefonsvarere Meldinger; Funny Voice Mail Meldinger; Professional telefonsvarer Hilsen
For kontor eller jobbe formål, forretninger telefonsvarer hilsener er hensiktsmessige. Som ikke betyr ikke at du trenger å høres sliten og taler i en flat stemme. Hvorfor ikke prøve noe annerledes og bli motivert av følgende hilsener?
Hilsen 1: Hei, dette er (ditt navn). Du har fanget i en dårlig tid på kontoret. Hvorfor ikke la meg navn, nummer, og en kort beskjed, slik at jeg kan komme tilbake til deg. Takk.
Hilsen to: Hei, du er kommet (ditt navn) kontor. Enten jeg er borte fra skrivebordet eller på en annen linje. Vennligst legg igjen meg en kort melding med navn og kontaktnummer slik at jeg kan ringe deg tilbake. Hvis dette er et nødstilfelle, ring meg på (ditt telefonnummer).
Hilsen 3: Hei, dette er (ditt navn). Du vet hva du skal gjøre.
Hilsen 4: Hei, dette er (ditt navn). Jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Legg igjen ditt navn, antall, og årsaken til samtale etter pipetonen. Hvis dette ikke kan vente, ring min sekretær på (hennes celle eller skrivebord nummer).
Hilsen 5: Hei, dette er (ditt navn). Jeg beklager, men du har nådd mitt gamle nummer. Ring meg på (ditt nye nummer) og jeg vil prøve å få samtalen. Hvis du ikke kan nå meg der også, la meg ditt navn, nummer, og grunnen til samtalen. Takk.
Les mer på:; Voicemail Hilsen Eksempler; Voice Mail ideer; Dette var bare noen ideer for telefonsvarer hilsener. Du kan absolutt ta sin egen kreativitet til dem og gjøre dem til din egen personlige telefonsvarer hilsen. Valgene er mange når du begynner å tenke på hvordan du legger til noen oomph til telefonsvareren.

No comments:

Post a Comment