Monday 5 December 2011

Interessante Quotes

Quotes har alltid vært en kilde til inspirasjon for meg. Når jeg har tapt en kamp i liv eller når jeg tror at denne oppgaven er for tøft for meg, husker jeg noen fantastiske sitater. Siterer meg å tro at livet er fullt av vanskeligheter, men jeg må gå på, uansett hva som skjer. De gir meg styrke og mot til å bekjempe problemer og usikre omstendigheter. Reading noen interessante sitater gjør meg en bedre mann.
Interessante sitater om livet; Vår holdning til livet avgjør livets holdning til oss. ~ Earl Nightingale
Våre talenter er den gaven som Gud gir til oss ... Det vi gjør av våre talenter er vår gave til Gud. ~ Leo Buscaglia
Så mye av vår tid er forberedelse, så mye er rutine, og så mye ettertid, at veien til hver mann geni kontrakter seg til en svært få timer. ~ Ralph Waldo Emerson
Noen kan ha stjålet din drøm når den var ung og frisk og du var uskyldig. Sinne er naturlige. Sorg er hensiktsmessig. Healing er obligatorisk. Restaurering er mulig. ~ Jane Rubietta
Vår største lykke ikke er avhengig av tilstanden i livet hvor sjanse har plassert oss, men er alltid et resultat av en god samvittighet, god helse, yrke og frihet i alle bare sysler. ~ Thomas Jefferson
Våre underbevisste sinn har ingen sans for humor, spiller ingen vitser og kan ikke se forskjellen mellom virkelighet og en tenkt tanke eller bilde. Hva vi stadig tenker på etter hvert vil manifestere i våre liv. ~ Sidney Madwed
Våre holdninger kontroll våre liv. Holdninger er en hemmelig kraft jobbe tjuefire timer i døgnet, for godt eller dårlig. Den er av avgjørende betydning at vi vet hvordan å utnytte og kontrollere dette stor kraft. ~ Tom Blandi
Du vil også lese noen morsomme sitater om livet.
Interessante Quotes About Love; Ved å trykke på elske alle blir en poet. ~ Plato
Love er en uimotståelig ønske om å være uimotståelig ønsket. ~ Robert Frost
De trenger ikke kjærlighet som ikke viser sin kjærlighet. Løpet av sann kjærlighet aldri kjøre glatt. Kjærlighet er et kjent. Kjærlighet er en djevel. Det finnes intet ondt engel men Love. ~ William Shakespeare
Kjærlighet er ikke helt ett delirium, men det har mange poeng felles hermed. ~ Thomas Carlyle
Gravitasjon er ikke ansvarlig for mennesker å bli forelsket. ~ Albert Einstein
Min mest brilliant prestasjon var min evne å kunne overtale min kone å gifte meg. ~ Winston Churchill
Uansett våre sjeler er laget av, hans og mine er samme. ~ Emily Bronte
Les mer på kjærlighet sitater.
Interessante Quotes ved Famous People; En av symptomene på ett nærmer nervesammenbrudd er troen at ens arbeid er forferdelig viktig. ~ Bertrand Russell
317 er et primtall, ikke fordi vi tror det, eller fordi våre sinn er formet på en måte framfor en annen, men fordi det er slik, fordi matematiske virkeligheten er bygget på den måten. ~ Godfrey Hardy
En religion motstridende vitenskap og en vitenskap som motsier religion er like falske. ~ PD Ouspensky
Jeg vet ikke noe om musikken. I tråd min du ikke må. ~ Elvis Presley
Jeg aldri glipp en sjanse å ha sex eller vises på tv. ~ Gore Vidal
En enkelt død er en tragedie, en million døde er statistikk. ~ Josef Stalin
En patriot må alltid være klar til forsvare sitt land mot hans regjering. ~ Edward Abbey
Du kan også lese mer på den berømte anførselstegn.
Funny interessante sitater, alltid snill mot barna, fordi de er de som kan velge ditt hvile hjemme. ~ Phyllis Diller
Jeg er en fantastisk husholderske. Hver gang jeg forlater en mann jeg holder sitt hus. ~ Zsa Zsa Gabor
Elektrisitet kan være farlig. Min nevø prøvde å stikke en eneste krone inn i en plugg. Den som sa en krone går ikke langt ikke ser ham skyte over som gulvet. Jeg fortalte ham at han var jordet. ~ Tim Allen
Hvis du ikke kan slå dem, ordne å ha dem slått. ~ George Carlin
Min mor sa at den eneste grunnen til menn er i live er for hagestell og bilens vedlikehold. ~ Tim Allen
Lyver aldri ned med en kvinne som har mer problemer enn du. anonym
Hvis du ønsker å si det med blomster, sier en enkel rose: jeg er billig! ~ Delta Burke
Les mer på:, Morsomme sitater og uttalelser, Amazing Quotes; Sarkastisk Quotes på livet, så dette var min liste over de mest interessante sitater. Jeg håper du likte lesing dem. Do tilbakestille til meg hvis du føler liker jeg burde ha tatt noen flere interessante sitater.

No comments:

Post a Comment