Sunday 25 December 2011

Aldring Quotes

Aldring ikke kan hjelpes. Det skjer. Så hvorfor frykter det når du vet det er uunngåelig? Men hvis du gjør frykter, her er noen aldrende sitater for deg. Noen av disse quotes på aldring vil gjøre deg le, vil andre få deg nostalgisk og noen mer av disse alderdom sitatene vil bare hjelpe du forstår hva alderdom er. Så her's noen av disse berømte aldring sitater.
Sitater om alder
OK. Alderdom er ikke noe som noen ville ønske å komme inn. Det er forventet at alderdom burde få folk gretten og trist. Men var disse aldrende sitatene penned ned da forfatterne ble i dype bolig om svunnen? Har disse aldrende siterer sette en annen vri på den samme gamle? Les og se. Jeg tror de er noe å tenke deg! ; Hvor gammel ville du bli hvis du ikke vet hvordan gammel du var? ~ Satchel Paige; En mann er ikke gammel før angrer ta plassen til drømmene ~ John Barrymore, Youth er en sykdom som vi alle komme ~ Dorothy Fulheim; Få vet hvordan å være gammel ~ François de la Rochefoucauld, angrer ikke vokser eldre. Det er et privilegium nektet for mange ~ Anonym; Det tar lang tid å bli unge ~ Pablo Picasso; Old alderen kommer på et dårlig tidspunkt ~ San Banducci; Menn eldes, perler vokse gult, det ingen kur for det ~ kinesisk ordtak ; Age er noe som ikke rolle, mindre du er en ost ~ Billie Burke; Being en gammel mø er som døden ved drukning - ett virkelig herlig sensasjon etter du har opphørt sliter ~ Edna Furber; Den vanskeligste årene i livet er de mellom ti og sytti ~ Helen Hayes; Ingen er så gamle som de som har overlevd entusiasme ~ Henry Thoreau; Life er halvparten tilbrakte før vi vet hva det er ~ Herbert; Alder beskytter ikke fra kjærlighet, men elsker å noen grad beskytter deg fra alderen ~ Jeanne Moreau; Det flotte om får eldre er at du ikke mister alle de andre aldre du har vært ~ Madeleine L 'Engle; Vi trodde vi var kjøre vekk fra de voksne, og nå vi de voksne ~ Margaret Atwood; Du kan ikke hjelpe blir eldre, men du ikke må få gamle ~ George Burns; Wisdom ikke nødvendigvis kommer med alderen. Noen ganger alder viser bare opp helt av seg selv ~ Tom Wilson, Rynker bør bare angi hvor smiler har vært ~ Mark Twain; Aldringsprosessen har du fast i hendene sine om du aldri får lyst til å kaste en; snøball ~ Doug Larson; Tiden å begynne fleste ting er ti år siden ~ Mignon McLaughlin; Hvis du ikke lærer å le av vanskeligheter, vil du ikkje har noe å le av når du blir stor; gamle ~ Ed Howe; Alder reduserer ikke de ekstreme skuffelsen av å ha en scoop av iskrem fall fra kjeglen ~ Jim Fiebig, The Follies som en mann angrer mest i sitt liv er de som han ikke hadde begått da han hadde muligheten ~ Helen Rowland
Den første halvdelen av livet består av evnen til å nyte uten sjanse; siste halvdel består av sjansen uten evne ~ Mark Twain; Les mer på:; Inspirational Quotes; Oppløftende Sitater om Livet, Morsomme sitater om alder
Og nå for noen morsomme aldring sitater å ta en annen ta på alder. Disse aldring sitater er sikker på å få noen ler av deg, og hvem vet, kanskje til og med bidra til å håndtere aldring bedre:, jeg kan ikke gjøre alkohol lenger - jeg får samme effekten bare stå opp fort ~ Forfatter Ukjent: Når Jeg var en gutt på fjorten, var min far så uvitende jeg kunne knapt stå å ha den gamle mannen rundt. Men da jeg fikk være tjue-en, var jeg forbauset på hvor mye den gamle mannen hadde lært i syv år ~ Mark Twain; Hvordan hyggelige er dagen da vi gir opp streber å være ung - eller slanke ~ William James; For første halvdel av livet ditt, folk forteller deg hva du bør gjøre, for andre halvår, de fortelle deg hva du burde ha gjort ~ Richard Needham; Middle alder er når din alder begynner å vise rundt din midten ~ Bob Hope; Time kan en stor healer, men det er en elendig skjønnhetsekspert ~ Forfatter Ukjent, Inflasjon er når du betaler femten dollar for de ti-dollar hårklipp du brukte til å få for fem dollar da du hadde hår ~ Sam Ewing, alder er ikke stedet for sissies ~ Bette Davis; Innen vi har gjort det, har vi hadde det ~ Malcolm Forbes; Young menn ønsker å være trofaste, og er ikke. Gamle menn ønsker å være troløse og kan ikke ~ Oscar Wilde; Ikke snakk til meg om Valentinsdag. I min alder, er en affære av hjertet en bypass ~ Joan Rivers; For meg, er gammelt alder alltid femten år eldre enn jeg er ~ Bernard Baruch; Førti er den gamle alder av ungdom; femti de ungdommen av alderdom ~ Victor Hugo ; Det er viktig å ha glimt i rynke din ~ Forfatter Unknown; Det er fortsatt ingen kur for felles bursdagen ~ John Glenn> / li>; Regrets er naturlige eiendom gråhårede ~ Charles Dickens; Livet er ett moderat god spille med ett dårlig skriftlig tredje akt ~ Truman Capote; Middle alder er ha et valg mellom to fristelser og velge en som skal få deg hjem tidligere ~ Dan Bennett; Du kan leve være hundre hvis du gir opp alle ting som deg lyst å leve å være hundre ~ Allen; Jeg får til en alder når jeg kan bare nyte siste sporten venstre. Det kalles jakte for ditt brillene ~ Edward Grey; Inside hver eldre person er en yngre person lurer hva skjedde ~ Jennifer Yane; I hund år, er jeg dead ~ Forfatter Ukjent; Middle alder er når arbeidet er mye mindre morsomt og morsomt er mye mer arbeid ~ Forfatter Ukjent; Du vet du får gammel når alle navnene i din svart boken har MD etter dem ~ Arnold Palmer; Youth ville være en ideelt tilstand hvis det fulgte litt senere i livet ~ Herbert Asquith; Trettifem er når du endelig få hodet sammen og din kroppen begynner falle hverandre ~ Caryn Leschen; Les mer på; Morsomme Kurser og Sayings; Famous Birthday Quotes; Så aldring ikke kan hjelpes. Og jeg vil ikke hjelpe det heller! Jeg kan ikke snakke for dere der ute men disse aldring sitatene sikker gjorde bringe et smil til ansiktet mitt. Så jeg skal verne min youth til den tiden jeg kan, og når tiden kommer å slå gamle, vil jeg slå det og si, Nei, takk. Jeg er god ... 'Coz hvis jeg har lært noe fra disse sitatene, det er at - alt i tankene dine.

No comments:

Post a Comment