Saturday 10 December 2011

Hilarious Quotes og Sayings

Når det er ingenting å gjøre og du er kjeder til døden, er en av de beste ting å gjøre lese opp på noen hilarious sitater og ordspråk. Morsomme sitater og ordspråk, enten de er om livet, kjærlighet eller relasjoner, alltid klarer å sette et smil til ansikt vår. Så gitt nedenfor er noen slike veldig morsomme sitat og Utsagnene som er bundet til å ha deg i splitter!
Hilarious Kurser og Sayings Om Life
Til tross for levekostnadene, er det fortsatt populært. - Kathy Norris
Døden er livets måte å fortelle deg at du har blitt avfyrt. - R. Geis
Livet er ikke så ille hvis du har nok av flaks, en god fysikk og ikke for mye fantasi - Christopher Isherwood
Livet ikke imitere ikke kunst, det imiterer dårlig tv. - Woody Allen
Livet er bare en fase du går igjennom ... du kommer over det. - Anonym
Det vanskeligste årene i livet er de mellom ti og sytti. - Anonym
I livet, det er ikke hvem du kjenner som er viktig, det er hvordan din kone funnet ut. - Joey Adams
Life ... er like en grapefrukt. Det er oransje og squishy, ​​og har noen pips i den, og noen folk har en halv en til frokost. - Douglas Adams
Jeg tror jeg har oppdaget hemmeligheten i livet - du bare henge rundt til du blir vant til det. - Charles Schulz
Aldri ta livet på alvor. Ingen kommer ut i live likevel. - Anonym
Livet er like et spill av poker: Hvis du ikke satt noen i potten, vil det ikke være noen til å ta ut. - Moms Mabley
Les mer på:; Funny Quotes Om livet; Komiske Quotes Om livet; Morsomme Hilarious Sitater og Ordtak
Mitt råd til deg er gifte: hvis du finner en god kone vil du være glad, hvis ikke, blir du en filosof. - Sokrates
Min kone har en liten hindring i talen sin. Nå og da hun slutter for å puste. - Jimmy Durante
Jeg pleide å selge møbler for en levende. Problemet var, det var min egen. - Les Dawson
Ingen går der publikum er lenger. Det er for overfylt. - Yogi Berra
Det kan være at din eneste oppgave i livet er rett og slett for å tjene som en advarsel til andre - John Kirinrich
Bak enhver vellykket mann, det er en forbauset kvinne. - Anonym
Utdanning er ett beundringsverdig ting, men det er godt å huske fra tid til annen at ingenting er verdt å vite kan læres. - Oscar Wilde
Deres familier er svært stolte av dere. Du kan ikke forestille meg en følelse av lettelse de opplever. Dette ville være en meget beleilig tidspunkt å be om penger. - Gary Bolding, under en eksamen tale
Erfaring er den synkende følelsen du har gjort denne feilen før. - Anonym
Trust din mann, elsker mannen din, og få så mye du kan i ditt eget navn. - Joan Rivers
Da jeg var gutt, ble Dead havet bare syk. - George Burns
Les mer på:; Hilarious Quotes, Hilarious uttalelser; Kort Ellevill Sitater og Ordtak
Menn er fra jorden. Kvinner er fra jorden. Deal med det. - Anonym
Nei, trenger jeg ikke har ett løsning, men jeg absolutt beundrer problemet. - Ashleigh Brilliant
Husk alltid du er unik, akkurat som alle andre. - Anonym
Om i det første du ikke lykkes, da fallskjermhopping sikkert ikke ment for deg. - Anonym
Jo mer jeg vet om menn, jo mer jeg beundrer hunder. - Anonym
Mannen som kan smile når ting går galt har tenkt på noen andre han kan skylde på. - Robert Bloch
Menn er løgnere. Vi lyve om lyve hvis vi må. - Jay Leno
Jeg er fri for alle fordommer. Jeg hater alle like. - WC Fields
Det er alltid mørkest før daggry. Så hvis du skal stjele naboens avis, det er tid til å gjøre det. - Anonym
Les mer på:; Hilarious Short Quotes; Funny Witty Short Sayings; Dette var et par morsomme sitater og ordtak som må ha definitivt brakt et smil til ansiktet ditt. Så, hold ler fordi som de sier er latter den beste medisin!

No comments:

Post a Comment