Wednesday 14 December 2011

Sweet Quotes for venner

En sann venn spiller mange andre roller enn å være bare en venn i en persons liv. Han er en følgesvenn, troverdig person, en guide, en mentor, akkurat som en nær slektning. En ekte venn er alltid ved din side i gode og trist tider: å lytte, å snakke, til råd og hjelpe deg for alltid! Følgende er søte sitater og uttalelsene om vennskap, som forteller oss mer om venner og vennskap.
Sweet Quotes for vennskap
De fleste jeg kan gjøre for min venn er ganske enkelt å være hans venn. Jeg har ingen rikdom å skjenke ham. Hvis han vet at jeg er glad i å elske ham, vil han ikke ønsker noe annen belønning. Is Ikke vennskap guddommelige i dette? ~ Henry David Thoreau
Venner er som veggene i et hus. Noen ganger de holde deg opp, noen ganger du lene deg på dem. Men noen ganger, er det nok å vite at de er bare stående ved. anonym
Regnet kan falle hardt ute,, men smilet ditt gjør det hele alright., Jeg er så glad for at du er min venn., Jeg vet at vårt vennskap vil aldri ende. ~ Robert Alan
Vennskap er det vanskeligste i verden å forklare. Det er ikke noe du lærer på skolen. Men hvis du ikke ha lært meningen med vennskap, du virkelig ikke har lært noe. ~ Muhammad Ali
Det beste slik venn er den typen du kan sitte på en veranda og swing med, aldri si et ord og deretter gange unna følelsen som det var den beste samtalen du noensinne har hatt. anonym
Vennskap øker lykken og avtar elendighet, ved dobling av glede våre og deling av vår sorg. ~ Marcus Tullius Cicero
Ikke gå foran meg, kan jeg ikke følge. Ikke gå bak meg, kan jeg ikke lede. Bare gå ved siden av meg og bli min venn. ~ Albert Camus
Ekte venner er de menneskene som er der for deg betingelsesløst. De er folk som aldri spørre deg og støtter deg uansett hva omstendighetene er. De er de menneskene verdt å leve for! anonym
Venner er det viktigste i ditt liv. Treasure tårene, skatten latteren, men viktigst, skatten minnene. ~ Dave Brenner
Les mer på vennskap sitater og søte vennskap sitater.
Kort og Sweet Quotes for venner
Vennskap er det eneste kur for hat, den eneste garanti for fred! ~ Buddha
Ekte vennskap er sett gjennom hjertet, ikke gjennom øynene. anonym
Kjærligheten er blind; vennskapet lukker øynene. anonym
Friends er de sjeldne menneskene som spør hvor du er og deretter vente å høre svaret! anonym
Hvordan sjeldne og flotte er det glimtet av et øyeblikk når vi innser at vi oppdaget en venn. ~ William Rotsler
Veien til en venns hus er aldri for lenge! ~ Dansk ordtak
Hvis du har en ekte venn, har du mer enn dele. ~ Thomas Fuller
En ekte venn er en som går inn når resten av verden går ut! anonym
Jeg holder mine venner som misers gjøre sine skatter, fordi av alle de tingene gitt oss av visdom er ingen større eller bedre enn vennskap. ~ Pietro Aretino
La oss lære å vise vår vennskap for en mann når han er i live og ikke etter han er død. ~ F. Scott Fitzgerald
Virkelig gode venner er vanskelig å finne, vanskelig å forlate, og umulig å glemme. ~ G. Randolf
Walking med en venn i mørket er bedre enn å gå alene i lyset. ~ Helen Keller
Les mer på:; Kort Vennskap Quotes; Morsomme Vennskap Quotes; Cute Vennskap Kurser og meldinger; Dette var noen enkle og søte sitater til venner. Vennskap og en sann venn rolle i livet kan oppsummeres med denne stor tilbud:
En venn er en som kjenner oss, men likevel elsker oss. ~ Fr. Jerome Cummings

No comments:

Post a Comment