Saturday 12 November 2011

Morsomme Love Sitater og Ordtak

Kjærlighet har ingen enkelt definisjon! For noen kjærlighet kan være en himmelsk opplevelse, mens for enkelte kan det være en svært smertefull opplevelse. Love is når du omsorg for en mer enn deg selv, er det når du tilbringer natten og dagene tenker på din kjære en. Dermed kan elske ikke ha ramme i ord. Det er mange forfattere og kjente personligheter som har forsøkt å uttrykke sine opplevelser av kjærlighet gjennom sine sitater og gitt nedenfor er slike morsomme elsker sitater og ordtak.
Morsomme Cute Sitater og Ordtak
Cute Love Sitater og Ordtak
En arkeolog er den beste mannen enhver kvinne kan ha, den eldre hun blir, jo mer interessert er han i henne. - Agatha Christie
De fire viktigste ordene i alle ekteskapet ...Jeg tar oppvasken. - Anonym
Ekteskap er som jogging gjennom en dam av industriell styrke gummi lim. Du kan jobbe hardt og gjøre det gjennom kampene, men du vanligvis la Bobby sokker og joggesko bak underveis. - Anonym
En mann er allerede halvveis forelsket i enhver kvinne som lytter til ham. - Brendan Francis
Ekteskap har ingen garantier. Hvis det er det du leter etter, gå live med et bilbatteri. - Erma Bombeck
Gifte seg med en mann er som å kjøpe noe du har vært beundrer i lang tid i et butikkvindu. Du kan elske det når du får det hjemme, men det gjør ikke alltid gå med alt annet i huset. - Jean Kerr
Kjærlighet kan være blind, men ekteskapet er en real vekker! - Anonym
Jeg leste nylig at kjærligheten er helt et spørsmål om kjemi. Det må være grunnen til min kone behandler meg som giftig avfall. - David Bissonette
Kjærligheten er grand, skilsmisse er hundre flygel. - Anonym
En mann blir forelsket gjennom sine øyne, en kvinne gjennom ørene. - Woodrow Wyatt
Kjærlighet er den vrangforestilling at en kvinne er forskjellig fra en annen. - Henry Louis Mencken
Når du har noen elsket, ville du gjøre noe i verden for dem ... bortsett elsker dem igjen. - Anonym
Ungkarer skal være tungt beskattet. Det er ikke rettferdig at noen mennesker skal bli lykkeligere enn andre. - Oscar Wilde
Ekteskap er en hyllest til fantasien over intelligens. For det andre ekteskapet er triumf av håp over erfaring. - Oscar Wilde
Funny Love Sitater fra filmer
Min mann og jeg ble forelsket ved første blikk ... kanskje jeg burde ha tatt en ekstra titt. - Forbrytelser og Misdemeanors
Å elske er til å lide. For å unngå lidelse, må man ikke elske, men så man lider av å ikke elske. Derfor, å elske er å lide, ikke å elske er å lide, å lide er å lide. Å være lykkelig er å elske, å være glad da er å lide, men lidelse gjør en ulykkelig, og derfor å være misfornøyd må man elsker eller elsker å lide eller lider av for mye lykke. Jeg håper du får dette ned. - Kjærlighet og død
Jeg hater måten du snakker til meg, og måten du klipper håret. Jeg hater måten du kjører bilen min. Jeg hater det når du stirrer. Jeg hater den store dum kamp støvler, og måten du lese tankene mine. Jeg hater deg så mye at det gjør meg syk, det også gjør meg rimer. Jeg hater det, hater jeg måten du har alltid rett. Jeg hater det når du lyver. Jeg hater det når du gjør meg til å le, selv verre når du gråter meg gjøre. Jeg hater det at du ikke rundt, og det faktum at du ikke ringer. Men det meste jeg hater måten jeg ikke hater deg. Ikke i nærheten, selv ikke en liten bit, selv ikke i det hele tatt. - Ti Things I Hate About You
For mer morsomme elsker sitater for ham og henne, les:; Funny Love Quotes; Shakespeare Love Quotes; Cute Love Quotes; Listen over morsomme elsker sitater og ordtak er uendelig og dette var en liten samling av det samme. Jeg håper du likte å lese disse morsomme sitater om kjærlighet.

No comments:

Post a Comment