Thursday 10 November 2011

Kjærligheten meldinger til kjæresten

Uttrykke din kjærlighet til noen spesiell ikke alltid trenger hjelp av tale. Et blikk eller berøring har makt til å si mer enn tusen ord. Men hva gjør du når visse omstendigheter selv tilstede og du kan ikke møte ham personlig? Hvordan kan du vise din kjærlighet og gjøre ham lengter etter deg, så mye som du er? Vel, moderne teknologi, bedre kjent som tekstmeldinger har forenklet denne saken og ga elskere med en løsning. Så, hvis du tilfeldigvis være borte fra hverandre, hva bedre måte enn å melding ham. Mobiltelefoner har tatt hodepine av å komme opp med unike måter for å sende søte meldinger til kjæresten din eller mannen. Kjærlighet er så forlokkende at vi ønsker å være sammen med hverandre så mye som mulig. Vel da, hva er det du venter på? Hvis du ønsker å fortelle din mann hvordan du føler og vil han skal vite hvor mye man bryr, så disse søte kjærlighet meldinger til kjæresten vil definitivt komme godt.
Cute Love meldinger for ham, Livet er en bok vi alle lese den. Kjærlighet er en velsignelse vi alle trenger det. Vær alltid glade, alltid har et smil. "Coz husker, i denne verden vi er bare for en stund. , Du er den glimt av mine øyne, smilet på mine lepper, gleden over ansiktet mitt. Uten deg er jeg ufullstendig. , Mitt hjerte for deg aldri vil bryte. Mitt smil for du vil aldri falme. Min kjærlighet til deg vil aldri ende. Jeg elsker deg. ; Kjærlighet er sterk og delikat, kan det være brutt. For virkelig å elske er å forstå dette, å være forelsket er å respektere dette. ; Den beste og vakreste ting i verden ikke kan sees, og heller ikke berøres, men følte i hjertet. , Finn armer som vil holde deg på ditt svakeste, øyne som vil se deg i ditt styggeste, hjerte som vil elske på ditt verste. Hvis du har funnet den, har du funnet kjærligheten. ; Den eneste angrer jeg ikke er å kjenne deg siden den dagen jeg ble født ... så jeg vil være i stand til å tilbringe hele mitt liv med deg. , Når du elsker noen, det er ingenting. Når noen elsker deg, det er noe. Når du elsker noen, og de elsker deg tilbake, det er alt. , Hva er forskjellen mellom blod og du? Blood går inn i hjertet og renner ut, men du gikk inn i hjertet og ble værende. , Du kjenner din forelsket når du ikke kan stå å være rundt denne personen, men når du forlater du ikke kan stå å være borte fra dei. ; Møte du var skjebnen, blir du venn var et valg, men forelsker seg i deg var utenfor kontroll. , Her er mer kjærlighet meldinger for ham:, Cute meldinger for å Send, Søte meldinger for å sende til Boyfriend, Love Meldinger for mannen, jeg ville aldri bli lei av deg selv om jeg er med dere hele dagen. Faktisk vokser jeg å like deg litt mer hver dag. Jeg elsker deg. , Jeg skulle krysse tusen hav bare for å holde deg fast. Jeg ville klatre tusen fjell for å være sammen med deg hver eneste natt. Elskling, jeg savner deg så mye. , Jeg kan egentlig ikke finne ord for å forklare slik jeg føler når jeg hører stemmen din, eller når jeg ser ansiktet ditt. Alt jeg kan si er at jeg liker følelsen. , En annen måned, et år, en annen smil, en annen tåre, et annet vinter, en annen sommer også, men det vil aldri være en annen deg. ; Kjærlighet er noe vakkert, et ønske, en følelse av at man ønsker å fange. Kjærlighet er følelsen av at du føler deg levende. Love er noe som kanskje aldri forsvinner. ; Gi meg beskjed hva jeg gjorde for å fortjene deg. Jeg ønsker å sørge for at jeg fortsetter å gjøre det. ; Roses av rødt vokse i hjertet mitt, og de vil aldri visner. Fordi de blomstrer hver gang jeg ser ditt smil, høre stemmen din eller bare tenke på deg. ; Når jeg tenker, tror jeg på deg, da jeg ser, ønsker jeg å se på deg. Jeg er gal etter deg, selv om det synes å bli en besettelse. , Jeg vil gjerne være en tåre, født i dine øyne, levende forbi kinnene og døende på leppene. , Du er grunnen til at jeg puster, men likevel noen ganger du tar pusten fra meg. ; Du er alltid i mitt hjerte, her og overalt. Det er ingen i hele verden som gjør meg denne måten. , Ta en titt på noen mer kjærlighet meldinger til kjæresten:; Sweet Good Night Tekstmeldinger, Tekstmeldinger å si Jeg elsker deg, Selv om disse kjærlighet meldinger til kjæresten er ganske lange og kanskje du ikke ønsker å skrive så mye tid og igjen, kanskje lære tekstmeldingsforkortelser kan hjelpe deg. Få ord til ham raskere enn noensinne med disse hjertevarmende kjærlighet meldinger til kjæresten. Du vil aldri gå tom for romantiske ting å si til ham.

No comments:

Post a Comment