Wednesday 9 November 2011

Hva menn sier og hva de egentlig mener

De fleste kvinner kan ikke forstå menn, og da skjønner de det, er det for sent å berge forholdet. Det mest uforståelig er at det er menn som sier at de ikke kan forstå kvinner. Sammenlignet med sine doble snakke, kan kvinner sies å være ganske ukomplisert. Menn kan gå til underfundig høyder når de jakter gjenstand for sitt ønske, men når de kommer inn i et forhold, blir de selvtilfreds og gradvis mister interessen. Så, for å forstå tegnene, her er en samling av hva menn sier og hva de egentlig mener.
Vanlige uttrykk brukt av menn, og hva de betyr
Jeg ønsker ikke å gifte seg.; Jeg ønsker gifte deg.
Jeg trenger plass., Jeg må sjekke ut noen andre unger og holde mulighetene åpne.
Min ex kjæreste var for possessive., Jeg skrudd opp hennes liv ved å kjøre rundt med andre jenter, og hun fant ut.
Jeg savner deg så mye., Jeg er ikke i stand til å finne en ny kjæreste.
Jeg vil ha deg tilbake., Jeg er desperat å ha en kjæreste.
Jeg vil ringe deg., Jeg vil kalle deg hvor som helst mellom kveld og de neste tre månedene.
Selvfølgelig ikke jeg så på henne., Jeg var mest definitivt sjekke henne ut.
Du blir possessive., Jeg er redd for å bli bundet.
Ønsker du å bryte opp med meg?At jeg vil slå opp med deg, men er for kylling til å gjøre det.
Det er ikke det jeg mente å si.; Det er akkurat det jeg mente å si, men jeg ønsker ikke å krangle om det.
Kan vi snakke om dette senere?, Jeg har aldri ønsker å diskutere denne saken på nytt.
Kan vi ikke bare bli venner?, Jeg ønsker å holde mulighetene åpne hvis jeg ikke er i stand til å finne noen bedre enn deg.
Jeg tror ikke på ekteskapet.; Jeg tror ikke at du er den rette personen for meg å tilbringe resten av livet mitt med.
Jeg er redd for forpliktelse.; Jeg ikke elsker deg nok til å slå seg ned med deg.
Det er fint.; Det er definitivt ikke bra, og jeg vil at du skal lapskaus om det.
Djevelske doublespeak av menn
Her er noen flere eksempler på doublespeak at menn hengi seg i. Dette er noen setninger som menn bruker, men har en annen betydning helt. Så, her er noen uvurderlige perler på hva menn sier, og hva de egentlig mener.
Det er et interessant outfit., Hva i helvete er du på deg.
Mine foreldre vet om oss.; De vil skape en scene dersom de kommer til å vite om forholdet vårt, men jeg vil utsette snakke.
Jeg ønsker ikke å såre mine foreldre., Men jeg vil heller skade deg.
Jeg kan ikke leve uten deg.; Jeg vil forlate deg hvis jeg får et bedre alternativ.
Jeg trenger deg.; Jeg trenger deg, fordi hvis jeg ikke har en kjæreste mine kamerater vil tro at jeg er en taper.
La oss se andre mennesker., Jeg kjeder meg og ønsker å sjekke ut andre damer.
Jeg ønsker å konsentrere seg om karrieren min., Jeg ønsker å slå opp med deg, men jeg kan ikke håndtere dine tårer.
Det er ikke deg, det er meg.; Det er definitivt du og jeg plukker den enkle veien ut.
Jeg er en følsom person., Dette er min nye plukke opp linje fordi de andre ikke fungerer.
Hvordan kommer har du så mange guttevenner?, Jeg er sjalu, men ønsker ikke å si det direkte løgn.
Min mor kaller meg en gang i uken., Jeg er en mamma gutt og min mamma ringer tre ganger om dagen.
Hvorfor gjorde du ikke introdusere meg til din venn?, Jeg likte måten vennen din ser ut, og ønsker å bli kjent med henne bedre.
Det fungerer ikke for meg., Jeg har funnet noen andre.
Hun er bare en venn., Jeg er fortsatt prøver å beile henne.
Jeg fortjener ikke deg., Jeg er for feig til å bryte opp med deg.
Du kan også liker å lese om:; Tegn til juks kjæreste; ting å vite om din kjæreste; Relationship Råd om juks kjæreste; Så disse var noen klassiske eksempler på hva menn sier og hva de egentlig mener. Se etter dem damer og lære å lese skilt før han bryter ditt hjerte.

No comments:

Post a Comment