Monday 14 November 2011

Eliminere Cat urin lukt

Jeg kom hjem etter en lang dag på jobb og det øyeblikket jeg gikk inn i huset, ble jeg truffet av en sterk lukt av ammoniakk. Jeg løp inn i huset og åpnet alle vinduene å bli kvitt den sterke lukten og stikkende lukt. Det lukter sterkt skyldtes katten urin, som min tom-katt "Peppers" hadde sprutet over teppet mitt. Peppers sheepishly så over meg, frowning på den gule flekken på min nydelige teppe. Han prøvde å handle veldig uskyldig som om det ikke var ham, men den magiske nisser som gjorde å ramme ham opp. Anyways, måtte jeg prøve mye å fjerne katten urin lukt fra teppet og hus. Etter mange forsøk og feil: Jeg har funnet noen effektive måter som bidrar til å fjerne katten urin lukt. Som en katt eier, vil jeg gjerne dele noen av disse katten urin lukt fjerning metoder med andre katten eiere.
Hvorfor Cat Urin Har Slike sterk lukt?; Det første hver katteeier trenger å vite er årsak til at katten urin lukter så sterkt. Den sterke lukten skyldes et protein som finnes i katten urin. Disse proteinene danner krystaller i katten urin etter tørking over teppet som fører til sterk lukt. Etter rengjøring teppet fant jeg lukten er maskert av duft av renere min. Men etter en stund merket jeg lukten av urin i luften. Dette skyldes at krystaller som sitter fast til teppet blir reaktivert av fuktighet i luften. Derfor måtte jeg ta med en renere som kan fullstendig ødelegge krystaller for å fjerne katten urin lukt for alltid.
Hvordan Does Fjern én Cat Urin Lukt?, Du må følge noen trinn som vil hjelpe deg å fjerne katten urin lukt. Du bør bruke en katt urin remover som er fri av ammoniakk, som katten urin inneholder ammoniakk. Lukten av ammoniakk fra støvsugeren vil friste katten å urinere på samme sted igjen og igjen. Hvis katten din eliminerer inne i huset, fort tørre stedet med et absorberende papir håndkle eller klut. You må blot urinen, men ikke gni området. Jo mer du gnir dypere vil urinen bli dynket i teppet eller møbeltrekk. Katten bør holdes borte fra dette området til det er helt tørt. Hvis katten din holder urinering på samme sted igjen og igjen, dekker området med en folie. La oss se noen effektive måter å fjerne katten urin lukt fra tepper og møbeltrekk. Du kan lese mer om hvordan du fjerner katten urin lukt.
Eliminere Cat urin lukt fra tepper, du må fjerne katten urin fra teppe by bolting flekken med en absorberende klut eller tørkepapir. Så du trenger å væte et håndkle med varmt vann og bolten nytt. Ikke gni eller du kan gjøre katten urin satt dypere i teppet. Du kan bruke en dampbåt eller våt vac å tørke opp katten urin.
Etter at du har klart å fjerne så mye urin fra teppet som mulig bør du nytt mette beiset området med 50% vann og 50% eddik løsning. Deretter la oppløsningen tørr. Etter fullstendig tørking, dekker stedet med masse natron. I en container, fyll nok vann som kan mette flekken og det legge en dråpe vanlig oppvaskmiddel. Hell så denne løsningen over natron. Kan du bruke hendene eller kratt pensel for å gjøre en lime ut av blandingen på teppet. Pass på at du jobber grundig og la den tørke helt.
Etter fullstendig tørking av området, finner du natron igjen krystallisert. Du kan bruke en støvsuger for å fjerne det fra teppet eller du kan feie den av teppet. Hvis du fortsatt lukter katten urin lukt, kan du gjenta trinn med natron, vann og vaskemiddel såpe. Du kan lese mer i detalj om hvordan å fjerne katten urin fra teppe.
Eliminere Cat Urin lukt fra Møbeltapetsering, du må skylle til bilsetet med så mye vann mulig, med våte håndklær eller våt vac. Så du trenger å mette området med 50% vann til 50% eddik løsning og la det tørke helt. Dekk området med masse baking soda. Så du trenger å fylle en beholder med vann nok til å mette området og legge en dråpe oppvaskmiddel. Nå kan du legge dette vannet til stedet og arbeider med hendene eller en skrubb i skum og la det tørke. Når området er helt tørt, observerer du natron nytt krystallisert. Bruk støvsuger å rydde opp natron eller feie det med en børste. Gjenta baking soda trinnet hvis lukten vedvarer. Du kan lese mer på fjerne kjæledyr flekker fra teppet og hunden urin lukt fjerning.
Kommersielle Cat Urin Remover; Du kan bruke kommersielle katten urin removers som inneholder bakterier og enzymer. De reagerer kjemisk med i urinen og fjerne katten urin lukt. Du finner disse katten urin removers i dyrebutikker og til og med online butikker.
Vel, fant jeg bakervarer soda og vann metode svært effektiv i eliminere katten urin lukt. Det er viktig å helt fjerne katten urin lukt, som enda en liten lukt vil bringe katten din til å tisse på samme sted igjen og igjen. Jeg håper denne artikkelen på å eliminere katten urin lukt gjør du kvitt katten tisse smell rundt huset.

No comments:

Post a Comment