Friday 7 October 2011

Sweet sitater å si til noen

Livet er velsignet med så mange spesielle forhold, noe som er unikt på sin måte. Svært ofte, kommer vi på nærtagende øyeblikk i livet, når man ønsker å si noe søtt, men kan ikke få de riktige ordene. Og med søte sitater og ordspråk, kan du definitivt lyse opp den dagen du kjære. Denne artikkelen på korte søte sitater si til noen er dedikert til alle dere, som er gitt med kjærlighet til fantastiske mennesker. Nå er det din tur til å skildre følelser for dem og bringe det bedårende smil om munnen
Sweet Quotes å si til noen spesielle
Hvis du har delte noen spesielle ting å dele med den som mottar, inkludere dem i anførselstegn. Dette vil gjøre en flott effekt til dine kjære. Til spesielle anledninger som bursdager, brylluper, jubileer, kan du notere ned søte sitater fra sanger eller kort som samsvarer hendelsen. Her følger listen over søte sitater skal si til noen du elsker:
Når du er i Love du ikke kan sovne fordi virkeligheten er bedre enn dine drømmer. ~ Dr Seans
En venn er en skatt.; Mer verdifullt enn gull,; For kjærlighet delt er uvurderlig, og aldri blir gammel. ~ Ukjent Forfatter
Kjærlighet er som å spille piano. Først må du lære å spille etter reglene, så du må glemme reglene og spille fra hjertet ditt. ~ Ukjent Forfatter
Jeg elsker deg, ikke for hva du er, men for det jeg når jeg er med deg. ~ Roy Croft
Det tar et minutt til å ha forelsket i noen, en time å like noen og en dag å elske noen, men det tar et helt liv å glemme noen.
Der det er store kjærlighet, det er alltid ønskene.
Ved berøring av kjærlighet, blir alle en poet. ~ Platon
Noen av de større ting i livet er usynlige dvs at du lukker øynene når du kysser, gråte, eller drømmer ... ~ Ukjent Forfatter
Ikke gå foran meg, kan jeg ikke følge.; Ikke gå bak meg, kan jeg ikke lede.; Bare gå ved siden av meg og være vennen min. ~ Albert Camus
Du trenger ikke elske en kvinne fordi hun er vakker, men hun er vakker fordi du elsker henne. ~ Ukjent Forfatter
En mann kan ikke grunn med kvinnen han elsker, han bryr seg om henne for mye. ~ Ukjent Forfatter
Etter hvert som vi blir eldre sammen, som vi fortsetter å forandre seg med alderen, det er en ting som aldri vil forandre ...Jeg vil alltid holde forelsket i deg. ~ Karen
Hvis det noen gang er i morgen når vi ikke er sammen .. det er noe du må alltid huske. Du er modigere enn du tror, ​​sterkere enn du virker, og smartere enn du tror. Men det viktigste er, selv om vi er fra hverandre .. Jeg vil alltid være med deg. ~ Ole Brumm
Hvis du bor for å være hundre, jeg vil leve for å være hundre minus en dag, så jeg aldri trenger å leve uten dere. ~ Ole Brumm
Den beste og vakreste tingene i verden kan ikke sees eller berøres - de må føles med hjertet. ~ Ukjent Forfatter
Det beste med meg er deg. ~ Shannon Crown
Livet i overflod kommer bare gjennom store kjærlighet. ~ Elbert GreenHubbard
Vennskap er alltid en søt ansvar, aldri en mulighet. ~ Ukjent Forfatter
Hvis jeg har aldri møtt deg, ville jeg ikke liker deg. Hvis jeg ikke likte deg, ville jeg ikke elsker deg. Hvis jeg ikke elsker deg, ville jeg ikke savne deg. Men jeg gjorde, jeg gjør, og jeg vil. ~ Ukjent Forfatter
Kjærlighet betyr aldri å måtte si at du beklager. ~ Erich Sehgal (fra boken Love Story)
Litt kjærlighet varer livet ut. Ekte kjærlighet varer evig. ~ Ukjent Forfatter
Vi kan ikke gjøre store ting. Vi kan bare gjøre små ting med stor kjærlighet. ~ Mor Teresa
Du foretrekker kanskje å lese mer på:; Søt Sitater fra filmer; Cute Sitater og uttrykk; berømte kjærlighetshistoriene Sitater: Sweet and Cute Love Quotes; Dette var en samling av søte sitater å si til noen, som du kan bruke til å la seg spesielle vet hva du føler om dem. Ikke vent med å formidle budskapet ditt, i så fall du tar sjansen til å angre på i fremtiden. Det er ingen rett øyeblikk som sådan å tale ditt hjerte og si søte sitater til en du liker best.

No comments:

Post a Comment