Wednesday 12 October 2011

Photography Quotes

Med introduksjonen av digitale kameraer, har tatt fotografier blitt en aktivitet som alle kan gjøre. Imidlertid å ta bilder som har en følelse av mening og skjønnhet, har det gjøres av en person som vet kunsten fotografering. Fotografen er ikke et person som klikker det som kan sees direkte, heller han er en person som har evnen til å fange et bilde i en estetisk måte. For dette gjør han bruk av ulike kameravinkler, farger, skygger og lyseffekter. Det beste måten å forstå hva som virkelig er fotografering, er å ta en titt på fotografering sitater og ordtak av forskjellige kjente fotografer. Så, her er noen av de store og morsomme fotograf sitater sagt av noen av de berømte fotografene i verden. Mer om fotografering sitater og ordtak.
Great Photography Quotes; Din første titusen fotografier er dine verste. - Henri Cartier-Bresson; Du vet hva et kamera er? Et speil med minne. - Anonym; Photography tar en øyeblikkelig ut tid, altering livet ved å holde den fortsatt. - Dorothea Lange; Et fotografi er minne i rå. - Carrie Latet; Photography er en måte å føle, å røre, å elske. Hva du har fanget på film fanges evig ... det husker små ting, lenge etter du har glemt alt. - Aaron Siskind; Det er én ting å fotograferer mennesker. Det er en annen å gjøre andre bryr om dem ved avsløre kjernen av menneskelighet deres. - Paul Strand; Hver gang noen forteller meg hvordan skarpe mine bilder er, antar jeg at det ikke et veldig interessant fotografiet. Hvis det var, ville de ha mer å si. - Anonym; Det finnes ingen regler for god fotografier, er det bare gode fotografier. - Ansel Adams My portretter er mer om meg enn de er om menneskene jeg fotografiet. - Richard Avedon; Beauty kan ses i alle ting, se og komponere skjønnheten er hva skiller øyeblikksbilde fra fotografiet. - Matt Hardy; Et fotografi er vanligvis så på - sjelden så inn. - Ansel Adams; jeg aldri spørsmål hva skal gjøre, forteller det meg hva skal gjøre. Fotografiene gjøre seg med min hjelp. - Ruth Bernhard; Det er bare deg og ditt kamera. Begrensningene i fotograferingen er i deg selv, for hva vi ser er hva vi er. - Ernst Haas; Hvilke av mine fotografier er min favoritt? Den jeg kommer til å ta i morgen. - Imogen Cunningham, du ikke ta et bilde, gjør du det. - Ansel Adams; Jeg synes bare det er viktig å bli direkte og ærlige med folk om hvorfor du fotografere dem og hva du gjør. Tross alt, tar du noen deres sjels. - Mary Ellen Mark; En ekte fotografiet ikke trenger forklares, heller kan det være inneholdt i ord. - Ansel Adams; Photography registrerer skalaen av følelsene skrevet på menneskelig ansikt, har skjønnheten av jorden og himmel at mennesket har arvet, og rikdommen og forvirring mennesket skapt. Det er en stor kraft i forklare mann til mann. - Edward Steichen; No fotograf er så god som den enkleste kameraet. - Edward Steichen; Du mĺ presse deg selv hardere. Du må begynne å lete etter bilder ingen andre kunne ta. Du har til å ta de verktøyene du har og probe dypere. - William Albert Allard; Et fotografi er en hemmelighet om en hemmelighet. Jo mer det forteller deg jo mindre du vet. - Diane Arbus; Det er alltid to mennesker i hvert bilde: fotografen og betrakteren. - Ansel Adams; Alle har et fotografisk minne, men ikke alle har film. - Anonym Jeg har alltid syntes gode bilder var like gode vitser. Hvis du må forklare det, er det bare ikke så bra. - Anonym; Kameraet gjør ikke litt forskjell. Alle av dem kan ta opp det du ser. Men, har du SEE til. - Ernst Haas; En flott fotografi er et full uttrykk for hva man føler om hva blir fotografert i dypeste forstand, og er, dermed, en sann uttrykk for hva man føler om livet i sin helhet. - Ansel Adams; Morsomme Photography Quotes; Kjøpe en Nikon gjør deg ikke en fotograf. Det gjør deg en Nikon eier. - Anonym; Folk sier fotografier lyver ikke, gjør mine. - David LaChapelle; Den raskeste måten å tjene penger ved fotografering er å selge kameraet. - Anonym; Hvis du så en mann drukning og du kunne enten lagre ham eller fotografere hendelsen ... hva slags film ville du bruke? - Anonym; En definisjon av en profesjonell fotograf: A pro ALDRI viser noen feilene. - Anonym; Hvor mange fotografer tar det å endre en lys pære? 50. En for å skifte pæren, og førti-ni til si, kunne jeg ha gjort det! - Anonym; First Person: Er det kameraet helautomatisk? Second Person: Nei Du må ta filmen til kjemiker! - Anonym, The sjeldneste tingen i verden er en kvinne som fornøyd med fotografi av selv. - Elizabeth Metcalf; Hvis en gammel mann spør en ung jente for en dato ...; Det er hans business.Gjev den unge jenta aksepterer ...; Det er hennes business.; Hvis gamle mannen og jenta bestemmer seg for å gifte ...; Det er deres virksomhet., Men, hvis de ønsker flott bryllup fotografier ...; DET ER MIN business! - Anonymous - Innlogging studio veggen; Du kan gjerne lese mer på:; Grunnleggende for fotografi; Photography Tips og teknikker; Beginners guide til Photography; Dette er noe av det berømte fotografering sitater som avslører perspektivet til fotografene om fotografi som et helhet. Så, gå gjennom dem og forstå kunsten fotografi på en bedre måte.

No comments:

Post a Comment