Tuesday 25 October 2011

Sarkastisk One Liners

Sarkasme brukes på en intelligent måte kan være veldig komisk til tider. Betraktet som en type humor, er det i utgangspunktet brukes til å rote moro på mennesker. La oss si at du sitter ved frokostbordet og slå din bror / søster og si, Uansett hva slags utseende du går for, savnet deg, eller nekter jeg å engasjere seg i en intellektuell kamp med en ubevæpnet mann. Men vær forsiktig om hvem du bruker den sarkastiske en liners på.
Sarkastisk One Liners om Livet, Livet er tøff nok uten å ha noen sparker deg fra innsiden. ~ Rita Rudner, jeg har bestemt at kanskje jeg er bulimiske og bare holde glemme å rense. ~ Paula Poundstone, du ta mitt liv når du tar midler der jeg bor. ~ William Shakespeare; Gud ikke måler hans gavmildhet, men oh hvordan vi gjør! ~ Mignon McLaughlin, Ikke et fnugg av beviser eksisterer i favør av ideen som livet er alvorlig. ~ Brendan Gill, I naturen finnes verken belønning eller straff, for det er konsekvenser. ~ Robert Greene Ingersoll, pasifisme er objektivt pro-fascistisk ... han som ikke er med meg, er mot meg. ~ George Orwell; Problemet med rotteracet er at selv om du vinner, er du fortsatt en rotte. ~ Lily Tomlin; Nøkkelen til lykke er selvbedrag. Ikke tenk på deg selv som en organisk smerte samler racing mot glemsel. ~ Scott Adams, Hvis vi er de eneste intelligent liv i universet, i alle fall er det et endelig antall idioter. ~ Steven Coallier, Les mer sarkastiske en liners om livet, Sarkastisk Ordtak om Life, Sarkastisk Quotes på livet, Sarkastisk One Liners om kjærlighet, tross et helt liv i tjeneste for årsaken til seksuell frigjøring, har jeg aldri tatt kjønnssykdom, som gjør jeg føler meg heller som en arktisk oppdagelsesreisende som aldri har hatt frostskader. ~ Germaine Greer, å falle i kjærlighet er veldig enkelt, for å falle ut av kjærlighet er rett og slett forferdelig. ~ Anonym; Kjærlighet er som himmelen, men det kan vondt som helvete. ~ Anonym; Noen ganger må jeg det bare du kan gi: ditt fravær. ~ Ashleigh Brilliant, jeg føler meg så elendig uten dere, det er nesten som å ha deg her. ~ Stephen Bishop, han elsker naturen på tross av hva det gjorde med ham. ~ Forrest Tucker, jeg elsker å være gift. Det er så flott å finne at en spesiell person du vil irritere for resten av livet. ~ Rita Rudner, mellom menn og kvinner er det ingen vennskap mulig. Det er lidenskap, fiendskap, tilbedelse, kjærlighet, men ingen vennskap. ~ Oscar Wilde, Love er et hull i hjertet. ~ Ben Hecht; Hvis du elsker noen sette dem fri. Hvis de kommer tilbake, sette fyr på dem. ~ George Carlin; ha mer love sitater, går du til:; Morsomme Romantic Quotes, kjærlighet Sitater og uttrykk; Sarkastisk One Liners om Arbeid; Hardt arbeid er rett og slett tilflukt av mennesker som ikke har noe som helst å gjøre. ~ Oscar Wilde; Disse delene av arbeidet skal kalles: En beste måte for å få en hodepine! ~ Lenin, A baseball spillet er to ganger så mye moro hvis du ser det på selskapets tid. ~ William C. Feather, Å, du hater jobben din? Hvorfor sa du ikke det? Det er en støtte gruppe for det. Det kalles ALLE SAMMEN, og de møtes i baren. ~ Drew Carey; Hvis A er en suksess i livet, så er A lik X pluss Y pluss Z. Arbeid er X, Y er lek, og Z er å holde munnen lukket. ~ Albert Einstein; Mange sluttet på jakt etter arbeid så snart de finner en jobb. ~ Zig Ziglar, du ikke liker jobben din, trenger du ikke streik. Du går i hver dag og gjøre det virkelig helt utafor. Det er den amerikanske måten. ~ Homer Simpson, ikke graden av sløvhet kan sikre et arbeid mot fastsettelse av kritikerne for å finne det fascinerende. ~ Harold Rosenberg, Organisert kriminalitet i Amerika tar i over førti milliarder dollar i år og bruker svært lite på kontorrekvisita. ~ Woody Allens, En byråkrat er en demokrat som har noen kontor som en republikaner ønsker. ~ Alben W. Barkley; Les mer på kontoret sitater her:; Morsomme Office Quotes; Teamwork Quotes; Sarkastisk One Liners på venner, The søppelkurv er en forfatter beste venn. ~ Isaac Bashevis Singer, Herre, forsvare meg fra mine venner, jeg kan forklare min fiender. ~ Charles D'Hericault; Vi engelsk er gode på tilgivende våre fiender, det frigjør oss fra plikten til å like våre venner. ~ PD James, ingen, Groucho er ikke min virkelige navn. Jeg bryte den i for en venn. ~ Groucho Marx, han har ingen fiender, men er intenst mislikt av sine venner. ~ Oscar Wilde, Utenfor en hund er en bok kanskje menneskets beste venn, og innsiden av en hund, er det for mørkt å lese. ~ Groucho Marx; Sanne venner dolke deg i fronten. ~ Oscar Wilde, Vennskap er kjærlighet, uten at hans vinger. ~ Lord Byron; venner vil holde deg tilregnelig, kan Love fylle ditt hjerte, kan en elsker varme sengen, men ensom er sjelen uten en kompis. ~ David Pratt, en utmerket mann, han har ingen fiender, og ingen av hans venner liker ham. ~ Oscar Wilde; Les sitater om på vennskap:; Vennskap Quotes; Søte Vennskap Kurser og meldinger; Oftere enn ikke, kan sarkastisk en liners såre folks følelser. Så vær forsiktig når du bruker dem, og på hvem. Unngå bruk morsomt sarkastisk en liners for mye og ikke bruke den på alle som kan ha styrke til å slå deg i ansiktet. Intonasjon, som i vekst og fall i stemmen din, mens sarkasme er nøkkelen til å gjøre dine uttalelser virke som vitser.

No comments:

Post a Comment