Thursday 2 February 2012

Sweet Quotes til kjæresten din

Kjærlighet er et av de vakreste følelser og uttrykk i verden. Selv om det er vanskelig å definere og forklare kjærlighet, er det flere kjente sitater og uttalelser av store menn og kvinner som hjelper oss å forstå kjærlighet. These elsker sitater og utsagn er å la din kjære vet om dine følelser for ham. Så, her er noen søte og søte sitater for kjæresten din at vil definitivt bringe et smil til ansiktet hans. Les mer på kjærlighet sitater.
Kort og Sweet Quotes til kjæresten din
If kyss var vannet jeg ville gi deg i havet, hvis hugs var bladene jeg ville gi deg et tre, men hvis kjærlighet var tiden, vil jeg gi deg evigheten. anonym
Elske meg når jeg minst fortjener det, fordi det er da jeg virkelig trenger det. ~ Svensk ordtak
Noen ganger nærhet tar pusten fra meg, og alle de tingene jeg ønsker å si kan finne noen stemme. Så, i stillhet, kan jeg bare håpe mine øyne vil tale mitt hjerte. ~ Robert Sexton
I filmen av livet mitt er du min ledende mann. Pokker ledende mann, du er den eneste mannen i filmen! anonym
Hvis jeg kunne nå opp og hold en stjerne for hver gang du har gjort meg til å smile, ville hele kveldshimmelen være i håndflaten min. anonym
Hvordan elsker jeg deg? La meg telle måter. Jeg elsker deg til dybde og bredde og høyde min sjel kan nå. ~ Elizabeth Barrett Browning
Hvis jeg vet hva kjærlighet er, er det fordi av dere. ~ Herman Hesse
Takk for din søte, søte kjærlighet Du vil aldri virkelig vet akkurat hvor glad du gjør meg Og hvor mye jeg elsker deg så. anonym
Før jeg traff deg jeg aldri visste hva det var som; å se på noen og smile uten grunn. ~ Author Unknown
Min kjærlighet for deg er en reise, som starter på evig, og ender på aldri. anonym
Og hvis alt faller fra hverandre, vil jeg vite dypt i mitt hjerte, bare drømmen som betydde noe var kommet sant. I dette livet, var jeg elsket av deg. ~ Colin Raye
Vi fikk: To hender holde. To ben å gå. To øyne å se. To ører for å lytte. Men hvorfor bare ett hjerte? Fordi den andre ble gitt til noen andre. For oss å finne. Ukjent
Hver gang jeg hører stemmen din, hører jeg en annen grunn til å beholde deg for alltid! ~ Suzanne
Kjærlighet er aldri ønsker å miste tro, aldri å gi opp, og aldri virkelig beveger seg på. Kjærlighet er å kjenne og ba den dypeste delen av hva som er igjen av ditt hjerte at de føler det samme. ~ Courtney Jo Wright
Det er blitt sagt at du bare virkelig forelsket én gang, men jeg tror ikke det. Hver gang jeg ser deg, faller Jeg forelsket igjen! anonym
Min kjærlighet, vet du at du er min beste venn. Du vet at jeg ville gjøre noe for deg, og min kjærlighet, la ingenting komme mellom oss. Min kjærlighet til deg er sterk og sann. ~ Sarah McLachlan
Etter hvert som vi blir eldre sammen, som vi fortsetter å forandre seg med alderen, er det én ting som aldri vil endre. . . Jeg vil alltid holde forelsket i deg. ~ Karen Clodfelder
Les flere relaterte artikler om:; Sweet ting å si til Your Boyfriend, kjærlighet Sitater og uttrykk; Romantisk Sitater og uttrykk; Dette var noen søte og søte sitater til kjæresten din, vil det definitivt slå en akkord i sitt hjerte. Lykke til!

No comments:

Post a Comment