Monday 6 February 2012

Bursdag Rhymes

Bursdag har en spesiell plass i alle våre hjerter. Det er dagen vi kom til denne verden, og det er dagen som markerer hvor mange herlige år har vi gjennomført på denne planeten. Som hvert år som går nye minnene er lagt til de foregående. Kids entusiastisk venter for deres fødselsdager å ankomme, simpelthen fordi det en Dag i året hvor alle øyne er faste på dem, ikke å nevne moroa og spenningen involvert med bursdagsfest og gavene som følger. Bursdag sanger, fødselsdag rhymes, fødselsdag dikt, etc. legge til juble av anledningen. La oss se på noen bursdag rimer.
Happy Birthday Rhymes
Bursdag Blessings
I stedet for å telle lys,, Eller tallying årene,; tenke på dine velsignelser nå,, som din bursdag nærmer seg.; Vurder spesielle mennesker, som elsker deg, og som bryr seg,, og andre som har beriket livet ditt, bare ved å være der., Tenk på minnene, Passing år kan aldri Mar,; Erfaringer store og små, som har gjort deg til den du er.; Annen året er en lykkelig gave,; Så klippe kake, og si,; Istedenfor telle bursdager,; jeg teller velsignelsene hver dag!
- Joanna Fuchs
Enkelt Bursdag Poem
En gang i år jeg får sjansen, for å ønske dere bursdag hylle.; Det behager meg ingen ende å si,; Jeg ønsker deg annen stor år., Så gratulerer med dagen for deg (navnet),, Fra bunnen av hjertet mitt.; Og kan de gode tider multiplisere, Till de flyr av diagrammet!
- Karl Fuchs
Kids Bursdag Rhymes
The Birthday Cow
Happy Mooday til deg,; Happy Mooday til deg., Happy Mooday, Kjære Yooday,; Happy Mooday for deg!
anonym
Happy Birthday til meg!
__1st Name__ __last name__ har en bursdag.; Hip, hip, Hurra!; Og på kake henne, har hun _ stearinlys.; Hvilken en lykkelig dag!, Med en puff puff her, og en blåse puff der,, her en puff, Det en puff, Everywhere en puff puff; __1st name__ __last name__ har bursdag., Hip, hip, hurra!
anonym
Førtinde Happy Birthday Rhymes
Bursdag Surprise
Happy birthday, hvem ville trodd?; Inni boksen, gjett hva jeg hadde!, Jeg er sikker på du vil like det, mer som du alder,, Du er i fokus, på fokus.
Alle disse årene, minnene skapt,; jeg ikke velger, vi simpelthen relaterte.; Knowing du, som baksiden av min hånd,; Husk tiden, spilte vi i sanden?
Jeg plukket det selv, beslutningen var klart,; Når du ser det, jeg venter en Cheer!; Jeg vet du vil trenger dem, på dine Adventures,; Inni boksen, et nytt sett med tannproteser!
- Martin Dejnicki
Alder og Latter
Gratulerer med dagen, du er ikke å bli gammel,, Bo i spillet, det er ikke tid til å kaste., Rynker og grått hår, er bare en ny titt,, utallige opplevelser, bør du skrive i en bok.
Et bursdagskort sjelden, en alvorlig anledning,; Prøv ikke å ta det, som d-dagen invasjonen., Latter og vitser er innen synsvidde,, lager opp på begge, gjennom hele natten.
- Martin Dejnicki
Funny Bursdag Rhymes
Young at Heart
Happy birthday unge til sinns,; Så mange tiår, der å starte?; Med energi, sånn rosa bunny,; Du gjør ser oss late, det er ikke morsomt!
Aldri-ending gamle skoleveger,; Fylt med historier, til å forbløffe!; Lytte har gått tapt med alder,, du hører hjemme på teaterscene.
Hvis du greier å glemme,, Vi vil minne deg, ikke du slite., Happy birthday ung til sinns,; Smile av glede, du gamle fjert.
anonym
Uforsiktig Bursdag
Jeg har kjent deg ganske stund,; Når du snakker, gjøre deg smile meg.; En spesiell venn, vil jeg sannsynligvis holde,; Hvis du kjøper meg, en kjølig jeep.
Det er bursdagen din, jeg nesten glemte,, søkte på nettet, kjøpte du squat., Håper du ikke slå alt bitter,, Siden du aldri har vært en quitter.
Jeg nesten sluttet, skriver dette verset,; Mind er blank, det er en forbannelse.; Snart vil partiet være her,; Hvis jeg våkner opp, vil jeg sikkert dukke opp.
anonym
Les mer på:; Funny Birthday Poems; Hvordan Say Happy Birthday i Ulike språk; Birthday Card Meldinger; Bursdagshilsninger Sayings; Du kan skrive ned noen av ovennevnte bursdag rimer enten på en bursdagskort eller på en banner og sette den opp i rommet. Hvis du kan spille et instrument eller synger, så du kan synge på rim ut til dine kjære. Den grunnleggende Poenget er å lage din kjære smil!

No comments:

Post a Comment