Saturday 18 February 2012

Ekteskapelig Separasjon avtale

Ekteskapelig separasjon er ikke en enkel ting å fordøye. Selv om noen kan håndtere situasjonen bedre enn resten. Andre kan bare kollapse innenfra. Poenget her var at separasjon etter ekteskapet er en sterk virkelighet og de som gjennomgår slike forhold dessverre nødt til å håndtere det. Derfor, hvis et ektepar har bestemt seg for å få skilt, gir loven dem å gjøre det, uten å gå alle ut på skilsmisse. Teksten nedenfor vil belyse litt mer om ekteskapelig separasjon avtale som inkluderer en stor mengde ekteskapsproblemer.
Hva er Sivil Separasjon avtalen?
Enkelt sagt, ekteskapelige separasjon avtalen er et juridisk dokument, en kontrakt der et ektepar kan enes om en de-facto separasjon ved klart å definere fordelingen av eiendeler, gjeld, eiendom, vedlikehold, forvarings-og besøksrett problemstillinger. Dette gjøres mellom paret, og det er brukt i senere stadier hvis paret er vurderer en skilsmisse. I tilfeller der barn er involvert, innebærer separasjon avtale midlertidige ordninger for pleie, omsorg og økonomisk støtte til barna. Les mer på lovlig ekteskap separasjon.
Separasjon Avtale Sample
_________________, Heretter referert til som mann, og _________________, heretter kalt kone, aksepterer du følgende:
A. Foreløpige Matters; en. Mann og kone var lovlig gift den ____________, ______, på ______________ (by), _____ (stat), i grevskapet ________________. Fordi visse problemer har utviklet seg mellom mann og kone, de samtykker til å leve separat og fra hverandre, på de vilkår og betingelser som beskrevet nedenfor., 2. Mann og kone har laget en komplett, rettferdig, og nøyaktige opplysninger til hverandre for alle økonomiske forhold som påvirker denne avtalen., 3. Mann og Kone har hver blitt informert, og rådet av advokater til å velge sine om deres juridiske rettigheter som relatert til denne avtalen., 4. Denne avtalen er ment å være en endelig disponering av saker behandlet her, og kan brukes som bevis og innarbeidet i en endelig resolusjon av skilsmisse eller oppløsning., 5. Dersom det oppstår tvist om håndhevingen av denne avtalen, vil den seirende part ha rett til hans eller hennes rimelige kostnader og advokatkostnader.
B. Custody og Visitation; Barna i dette ekteskapet er:; Navn; _____________
Fødselsdato; _____________
Social Security Number; _____________
Følgende barn skal bo med Ektemann: ____________; følgende barn skal bo med Wife: ____________; følgende barn skal bo sammen med mann og kone: ____________; Custody vil bli delt i henhold til følgende tidsplan: ____________; mann vil ha samvær med barna ikke er i forvaring i henhold til følgende tidsplan: ____________; Kone vil ha samvær med barna ikke i varetekt henne etter følgende tidsplan: ____________
C. Child Support; Husband vil betale til Kone mengden $_____________ hver eneste ____________ (uke, måned, etc.) som og for barnebidrag.; Wife will pay to Husband the amount of $_____________ each and every ____________ (week, month, etc.) as and for child support.
D. Spousal Support; Husband will pay to Wife the amount of $_____________ each and every ____________ (week, month, etc.) as and for spousal support.; Wife will pay to Husband the amount of $_____________ each and every ____________ (week, month, etc.) as and for spousal support.
E. Homestead; Husband / Wife (circle one) will remain in the family home, located at ________________. ; Husband's / Wife's (circle one) new address will be ____________; The expenses relating to the family home will be paid by the parties as follows:; Husband will pay:; ___________________
Wife will pay: ; ___________________
F. Other Debt & Expense Payments; Husband agrees to pay the following debts and expenses and will not hold Wife responsible for the same ____________; Wife agrees to pay the following debts and expenses and will not hold Husband responsible for the same: ____________; Neither Husband nor Wife may incur any additional debt that may result in joint liability. Any debt incurred by either party subsequent to this date will be the sole responsibility of that party.
G. Personal Property; The personal property of the parties will be divided as follows:; To Husband: ; ___________________
To Wife: ; ___________________
H. Insurance; Husband will maintain life insurance in the amount of $_____________ for the benefit of: ____________; Wife will maintain life insurance in the amount of $_____________ for the benefit of: ____________; Husband will maintain medical and dental insurance for the benefit of: ____________; Wife will maintain medical and dental insurance for the benefit of: ____________
I. Attestation; Agreed to this _______day of ________, ____________.; By; Husband _________ Wife ________ Witnessed by:_____; (Witness or counsel signature)__________ (Witness or counsel signature)__________
[NOTARY PUBLIC MAY AFFIX STAMP HERE]
That was how a marital separation agreement looks like. This is a general format and it may change from one state to another where a couple may be residing. Ultimately, this is not the same as legal separation, rather, this may prove to be helpful in case the couple files for divorce.
At the end of the day, a proper marital separation agreement can help save a lot of headache for the couple if things go till divorce at all. Otherwise, they have to mutually consent to the terms and conditions of the contract. Read more on legal separation forms.
That's it! This is where I sign off! Take Care!

1 comment:

  1. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, bør feire med meg og min familie fordi det hele startet som en vits for noen mennesker, og andre sa at det var umulig. Mitt navn er Mohammad og jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Chicago USA med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min, og min kone forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta vare på meg selv og familien trenger. av henne og mine barn på det aktuelle tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone til å støtte meg for å ta vare på barna. jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun blokkerer meg fra å snakke med henne, jeg prøver å snakke med vennen hennes og hennes familiemedlemmer, men vet fortsatt at man kan hjelpe meg og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men likevel gjorde de det ikke ring meg til en trofast dag kom som jeg aldri vil glemme i mitt liv. da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med og han fortalte meg om en flott mann som hjelper ham med å få en god jobb i coca cola-selskap, og han fortalte meg at han er en stavekaster, men jeg er en person som aldri tror på stavekaster, men jeg bestemte meg for å prøve ham og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva de skulle gjøre i disse syv dagene av lunsj stavningen. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørger for at alt gikk bra, og kona ville se meg igjen etter Drigbonovia fantastisk arbeid. Min kone kaller meg med et ukjent nummer og unnskyldte meg, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg, og våre barn og min kone kommer hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn takknemligheten min, nå er jeg leder av paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg hvis du har noen problemer, send en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete