Tuesday 17 April 2012

Om meg Ideer

I dag er folk hekta på nettsamfunn, blogger og mange andre interaktive nettsteder på Internett. Som en vanlig Internett-bruker, må du ha landet på og kanskje til og ble sittende fast med den om meg delen ideer. Du vil finne at du går tom for gode ideer om meg og er på et tap av ord. Hvis du også søker etter ideer for om meg, så kan du referere til noen om meg sitater og ordtak fra følgende artikkel.
Om meg Sitater og Ordtak
Følgende om meg siden ideer inneholde noe om meg sitater og ordtak fra kjente personligheter. Hvis du beundre disse flotte personligheter, eller ønsker å bruke sine tanker for om meg delen ideer, så les videre ... ; Alle sier at jeg ser akkurat ut som min mor. Alle sier jeg er bildet av tante Bee, sier Everybody nesen min er som min far, men jeg vil se ut som ME! ~ Dorothy Aldis; Å elske er ingenting. Å bli elsket er noe. Å elske og bli elsket er alt. ~ Gresk ordtak, jeg er egoistisk, utålmodig og litt usikker. gjør jeg feil, jeg er ute av kontroll og til tider vanskelig å håndtere. Men hvis du ikke kan håndtere meg på mitt verste, så du i hvertfall ikke fortjener meg på mitt beste. ~ Marilyn Monroe; I tre ord kan jeg summere opp alt jeg har lært om livet: det går på. ~ Robert Frost, Min far fortalte meg hvordan å leve, han bodde og la meg se ham gjøre det. ~ Clarence B. Kelland, jeg lurer på ... Har du noen gang tenker om meg? Har du noen gang tenker om oss? Har du tenkt på hva som pleide å være? ~ Alicia Brooks Lackey; The shit du hører om meg er kanskje sant, men så igjen, det kan være så falsk som den tispe som fortalte deg. ~ Lyl Wayne, tar jeg ikke en eneste avis, eller leser en i måneden, og jeg føler meg uendelig lykkeligere for det. ~ Thomas Jefferson; Mitt liv har vært en stor stor spøk, en dans som er gått en sang som er talte, ler jeg så hardt jeg nesten choke når jeg tenker på meg selv. ~ Maya Angelou; Da jeg jaget etter penger, jeg hadde aldri nok. Da jeg fikk min livet av formål og fokusert på å gi av meg selv og alt som kom inn i livet mitt, da jeg var velstående. ~ Wayne Dyer, jeg har aldri skylde meg selv når jeg ikke treffer. Jeg bare skylde på bat og hvis det holder seg, endrer jeg flaggermus. Tross alt, hvis jeg vet det er ikke min feil at jeg ikke traff, hvordan kan jeg bli sint på meg selv? ~ Yogi Berra; Det er mangel på tro som gjør folk redd for å møte utfordringer, og jeg trodde på meg selv. ~ Muhammad Ali, jeg ser bare de gode kvaliteter av menn. Ikke være feilfri selv, vil jeg ikke driste seg til å sonde inn i andres feil. ~ Mohandas Gandhi; Cute Om meg Ideer
Hvis du ikke ønsker å bruke noen heavy duty ideer for om meg, så kan du bruke følgende søte om meg ideer til siden din. ; Vær deg selv, fordi ingen er som deg. , Jeg gjør bare det jeg vil ha det handler ikke om hva folk sier, det handler om meg. , Jeg er den type jente som vil bryte ut i latter i døde stillhet over noe som skjedde for et år siden. ; Vær hvem du er og si hva du føler, fordi de som tankene ikke saken og de som saken har ikke noe imot ~ Dr. Seuss; meg Love eller hater meg, jeg er fortsatt skal skinne; I en verden der du kan være alt være deg selv. ; For alle som ikke liker meg, går det sinnet over saken .... Greit for meg. og du ikke saken! ; Når folk kan gå bort fra deg, la dem gå. Ikke prøv å snakke en annen person inn i bo med deg, elske deg, ringer deg, omsorg for deg, kommer for å se deg, eller bor knyttet til deg. Når folk kan gå bort, la dem gå. Din skjebne er aldri bundet til noen som venstre. ; Mindre du har levd livet mitt, ikke døm meg fordi du ikke vet, har aldri og vil aldri vite hver lille ting og detaljer om meg. , Jeg vil være den jenta han gir sin hoodie å bruke & & kos deg ved siden av når det er kaldt, vil han være den som kommer opp bak meg, wraps armene rundt livet mitt, fanger meg av vakt & & hvisker du ser vakker. ; Og når folk spør meg, hvorfor er du så rart? Jeg vet aldri hva jeg skal si. Men så skjønte jeg hvorfor jeg ville være som "DENNE" når jeg kunne være som "ttthhiiisss '?? , Jeg er en kur til blond avhengighet, jeg gjør hva faen jeg vil. , Jeg er realist, jeg er romantisk, jeg er ubesluttsom og det er omtrent det. ; Hate meg vant 'gjøre deg pen. , Jeg har aldri dommere en bok etter forsiden. Jeg bruker avsnittet på baksiden, forteller den deg hva historien handler om. , Dette er noen gode ideer om meg som du kan bruke. Om meg siden ideer er alle om hvem du er og hva du føler. Om meg delen ideer er å la folk du kjenner, eller folk som du vil vet du. Facebook eller MySpace er nettsteder for å bli venner med den rette typen mennesker. Så sørg for at du bruker smart linjer for om meg siden og ikke gi ut gale ideer om deg selv. Så kom igjen, gi et innblikk om deg med disse gode om meg ideer og uttrykk.

No comments:

Post a Comment