Thursday 12 April 2012

Måter å si Jeg elsker deg på flere språk

En Rose av noen andre navn, fortsatt doth lukter søtt ~ William Shakespeare
Uansett uansett hvilket språk du uttrykker din kjærlighet, er det fortsatt kjærlighet. Kjærlighet er en av de mest søteste språk i verden. Det ser ingen hindringer, ingen forskjeller, ingenting. Kjærlighet gjør en enorm forskjell i et individs liv. Bare å være forelsket kan endre perspektiv for hvordan en person ser på livet. En av de mest søteste måter å uttrykke din kjærlighet for noen ved å si at du elsker dem fra bunnen av hjertet ditt. Og hvis du er i stand til å uttrykke det samme uttrykket i enkelte andre språk enn engelsk, så wow! Bortsett fra noen av de beste måtene å si jeg elsker deg er å prøve å vise kjæresten at du virkelig mener når du sier jeg elsker deg. Så kom la oss lære om måter å si Jeg elsker deg på forskjellige språk.
For å vite mer om måter å si jeg elsker deg på forskjellige språk, les:; Hvordan Si Jeg elsker deg på forskjellige språk; Hvordan Si Jeg elsker deg på japansk; Hvordan Si Jeg elsker deg på spansk; Hvordan Say I Love deg på forskjellige språk
Nedenfor er noen måter å si Jeg elsker deg på ulike språk i verden
LanguageWays å si Jeg elsker deg; AfrikaansEk het jou Lief, AlbanianTe Dua, ArabicAna behibak (til en fyr), Ana behibek (en jente), ArmenianYes Kez sirumen, BambaraM'bi fe, Bangla of BengaliAamee Tuma ke bhalo aashi; BelarusianYa tabe kahayu; BisayaNahigugma Ako kanimo, BulgarianObicham te; CambodianSoro Lahn nhee ah, kantonesisk ChineseNgo oiy ney a; CatalanT'estimo, CheyenneNe mohotatse, ChichewaNdimakukonda; CorsicanTi tengu caru (til en fyr), Ti tengu cara (til en jente), CreolMi AIME jou ; CroatianVolim te, CzechMiluji te; DanishJeg Elsker Dig; DutchIk hou van jou; EsperantoMi Åmås vin; EstonianMa armastan sind; EthiopianAfgreki '; FaroeseEg elski TEG, FarsiDoset daram, FilipinoMahal kita; FinnishMina rakastan sinua, FrenchJe t'aime, t'adore Je ; GaelicTa GRA agam ort, GeorgianMikvarhar; GermanIch liebe dich, GreekS'agapo; GujaratiHoo thunay prem karoo Choo; HiligaynonPalangga ko ikaw; HawaiianAloha WAU ia oi; HebrewAni ohev otah (til en jente), Ani ohev et otha (til en fyr); HiligaynonGuina higugma ko ikaw; HindiMain tumse pyar Karta hoon (til en jente), Main tumse pyar karti hoon (til en fyr); HmongKuv hlub KOJ; HopiNu 'Umi unangwa'ta; HungarianSzeretlek; IcelandicEg elska TIG; IlonggoPalangga ko ikaw; IndonesianSaya Cinta padamu, InuitNegligevapse; IrishTaim i 'ngra leat; ItalianTi AMO, JapaneseAishiteru; KannadaNaanu Ninna preetisuttene, KapampanganKaluguran daka, KiswahiliNakupenda; KonkaniTu magel MOGA cho, KoreanSarang Heyo, LatinTe AMO, LatvianEs tevi miilu, LebaneseBahibak, LithuanianTave myliu; MalaySaya cintakan mu / Aku Cinta padamu; MalayalamNjan Ninne Premikunnu; Mandarin ChineseWo ai ni; MarathiMe tujhyaa var prem karto, MohawkKanbhik; MoroccanAna moajaba Bik; NahuatlNi Mits neki, NavahoAyor anosh'ni; NorwegianJeg Elsker Deg; PandacanSyota na kita, PangasinanInaru Taka, PapiamentoMi ta stimabo; PersianDoo-sett daaram; Pig LatinIay ovlay ouyay, PolishKocham Ciebie; PortugueseEu Te Amo, RomanianTe ubesk; RussianYa tebya liubliu; Scot GaelicTha gra dh agam ort, SerbianVolim te, SetswanaKe en go rata; SindhiMaa tokhe pyar kendo ahyan, SiouxTechihhila; SlovakLu `BIM ta; SlovenianLjubim te; SpanishTe quiero / Te Amo, SwahiliNinapenda Du kanskje; SwedishJag alskar grave; SwissIch Lieb Di; TagalogMahal kita; TaiwaneseWa ga ei li, TahitianUa Her Vau Ia Oe; TamilNan unnai kathalikiraen; TeluguNenu ninnu premistunnanu; ThaiChan RAK Khun (til en fyr) , Phom rak Khun (til en jente), TurkishSeni Seviyorum; UkrainianYa Tebe kahayu; UrduMain aapse Mohabbat Karta hoon; VietnameseAnh dere ^ u em (til en jente), Em dere ^ u anh (til en fyr); Welsh'Rwy'n dy Garu, YiddishIkh koketoppen dikh; YorubaMo ni fe; ZaziEzhele hezdege; ZuniTom ho 'ichema
Les mer på:; Romantisk måter å si Jeg elsker deg; Ulike måter å si Jeg elsker deg, kreative måter å si Jeg elsker deg, Gå videre og overraske din kjære med en av disse måtene å si at jeg elsker deg på ulike språk . Selv om det er mange måter å si jeg elsker deg på ulike språk, saker hva er den sanne følelser og vedlegg du har for hverandre.

No comments:

Post a Comment