Thursday 12 April 2012

Cute Sayings

Noen ganger er ord er alt du har å trøste den spesielle personen i livet ditt. Det kan være en venn, et familiemedlem eller kjærligheten i livet ditt, langt borte fra dere, som trenger din støtte. Sende søte ordtak og sitater gjennom postkort og tekstmeldinger kan gjøre hele forskjellen for den personen, som gjør hele forskjellen i livet ditt. Her er en samling av noen av de søteste utsagn om kjærlighet, liv og lære. Les mer på kjente sitater.
Cute Sayings og setninger
Cute Sayings About Love
To sjeler med, men en eneste tanke, to hjerter som slo som én. ~ John Keats
Du er hva jeg aldri visste at jeg alltid har ønsket. ~ Fools Rush I
Det finnes ingen større lykke enn å ha deg ... og ikke større lykke enn å dele dette livet med dere. Hvis jeg hadde en pust til overs ... hvis jeg hadde bare et øyeblikk å leve ...Jeg ville være å tilbringe den med deg.
Kjærligheten har ingen andre ønsker enn å fullføre seg selv. Å smelte og bli som en rennende bekk som synger sin melodi i natten. Å våkne ved soloppgang med et bevinget hjerte og takke for en ny dag med kjærlighet. ~ Khalil Gibran
Jeg kan aldri elske nok, jeg kan aldri gi nok av det du trenger, kan jeg aldri forstand det som trengs når det trengs mest. Jeg vet det er ikke bra nok. Jeg er ikke god nok, men faen! Jeg elsker deg
Når du innser at du vil tilbringe resten av livet ditt med noen, vil du resten av ditt liv til å starte så snart som mulig. ~ Når Harry Met Sally
Hvis det er din tid, vil elske spore deg ned som en krysserrakett. ~ Lynda Barry
Les mer på; Cute Love Sayings; Funny Love Quotes; Cute Sayings Om Life
Hvis du ønsker å leve klokt, ignorere ordtak inkludert dette. ~ Mark Twain
Hvis du ikke kan se den lyse siden av livet, poleres kjedelig side. ~ Lord Byron
En dag uten sol er som, vel, natten. ~ W. Sommerset Morgan
En kvinne er en og annen nytelse, men en sigar er alltid en røyk. ~ Homer Simpson
Jeg fant en fin måte å tiltrekke seg penger ... arbeid! ~ Eddie Murphy, Shrek
Les mer på; Life Quotes to Live By; Funny Life Quotes; Cute Sayings om vennskap
Den beste form for venn er den typen du kan sitte på en veranda og swing med, aldri si et ord, og så gå bort følelsen som det var den beste samtalen du noensinne har hatt.
Masse folk ønsker å ri med deg i limo, men det du ønsker er noen som vil ta bussen med deg når limo bryter ned. ~ Oprah Winfrey
Venner er Guds måter å ba om unnskyldning for våre familier. anonym
En ekte venn er en som går i når resten av verden går ut. ~ Ordtak
Det er ingen avstand for langt mellom venner, for vennskap gir vinger til hjertet. ~ Kathy Kay Benudiz
Jeg tror vi drømmer så vi ikke trenger å være fra hverandre så lenge. Hvis vi er i hverandres drømmer, kan vi leke sammen hele natten. ~ Bill Watterson, Calvin & Hobbes
Les mer på; Short Cute Ordtak, Hilarious Sayings; Best Friend Ordtak og sitater, Beste venner og familie hele tiden støtte og motivere deg. De henter deg når du er nede og hjelper deg komme tilbake på føttene. Kjærligheten til livet ditt, lærer deg utholdenhet og gir deg inspirasjon til å gjøre det bedre hver dag. Jeg håper hjelpe disse søte ord du får et nytt perspektiv på livet, kjærligheten og venn. Tross alt, er det disse tre ting som gjør deg til den du er!

No comments:

Post a Comment