Saturday 7 April 2012

Awesome Pick Up Lines

Lei av de samme gamle plukke linjer? Ingen fare! Etter all forskning og søket, vil du finne de samme. Hva gjør plukke opp linjer awesome, er den måten du leverer dem. De trenger å bli levert med bråte med holdning og potter av bravur. Ofte får vi sammenfiltrede på utkikk etter måter å fortelle en mann liker deg eller noen andre slike irrelevante ting. Hvordan kan noen som deg, hvis du ikke har gjort et trekk for å bli lagt merke til. Dermed jobber med å si disse plukke opp linjer som fungerer, vil hjelpe deg å få nødvendig oppmerksomhet. Så, les videre for noen super awesome plukke linjer for å få samtalen i gang!
Virkelig Awesome Pick Up Lines; Er du tapt? Fordi himmelen er langt herfra. , Jeg håper du vet HLR, fordi du tar pusten fra meg. , Girl, du bedre har en lisens, cuz du driver meg til vanvidd! ; Hvis du var den nye burger på McDonalds ville du være Mcgorgeous! ; Er du en interiørarkitekt? Da jeg så deg i rommet ble vakkert. ; Hei, jeg er tyv, og jeg er her for å stjele hjertet ditt. ; Er det øverste følte? [Ingen] Vil du at det skal være? , Har du en solbrenthet, eller er du alltid så varm? , Jeg er avhengig av ja, og jeg er allergisk mot noe. Så hva blir det til? ; Hvis jeg kunne omorganisere alfabetet, ville jeg satt U og jeg sammen. : Slå til jenta sitter ved siden av deg i baren og si ... Jeg er egentlig ikke denne høye ....Jeg sitter på lommeboken min. , Dette er en test av nødnummeret pickup line service. Beeeeeeeeeep. Hvis du hadde vært noen mindre vakre, ville du nettopp har hørt en dårlig pickup linje. ; Bortsett fra å være sexy, hva gjør du for en levende? ; Er du en parkeringsbot? (Hva?) Du fikk fine skrevet over hele deg. , Jeg er usynlig. Virkelig? Kan du se meg? (Ja) Hva med i morgen kveld? , Du kan falle av en bygning, kan du falle ut et tre, men baby, den beste måten å falle er forelsket i meg. , Jeg har aldri hatt en drøm helt til den dagen jeg møtte deg. ; Du ser ut som min første kone! (Hvor mange har du hatt?) Aldri ; Dersom denne linjen er en kjøttmarkedet, må du være prime ribbein. , Jeg vet at jeg ikke en dagligvarebutikk element, men jeg kan fortelle når du sjekker meg ut. ; Hvis skjønnhet ble sollys, ville du skinner fra en million lysår unna. ; Livet uten deg ville være som en brukket blyant ... meningsløst. ; Kroppen din er et eventyrland og jeg vil være Alice. , Jeg liker sjokolade pudding, jeg ser ut som dritt, men jeg er så søt som kan være. , Kan jeg få informasjon? [Til hvor?] Til hjertet. ; Er du en fremmed? Fordi du bare bortført mitt hjerte. ; Har du et kart? Fordi jeg blir bare vill i øynene dine! ; Du sier bet jeg deg $ 20 Jeg kan kysse deg uten å bruke mine lepper. Hun sier, Bet skjer. Du kysse henne da si, mistet jeg. ; Har du noe på brystet: mine øyne. ; Tror du i det hinsidige? Vel, da jeg antar du vet hva jeg er her etter. , Jeg vet ikke om du er vakker eller ikke, har jeg ikke fått forbi øynene ennå. , Hva vil det føles som å være den vakreste jenta i dette rommet? ; Dine øyne er så blå som min toalett vann hjemme. , Jeg er ikke full, jeg er bare beruset av deg. , Jeg håper det er en brannmann rundt, fordi du er Smokin '! ; Du - Gjorde det vondt. Den andre personen vil naturlig si Gjorde det vondt, du -? Når du falt fra himmelen. ; Unnskyld meg, kan du tømme lommene dine? Jeg tror du har stjålet mitt hjerte.; Så ble disse noen awesome plukke opp linjer for jenter og awesome plukke opp linjer for gutta. Disse kan plukke opp linjer som du har hørt før. Men de har blitt nevnt igjen, eller dukket opp igjen i søkeresultatene, fordi de er virkelig kjempebra plukke opp linjer. Nå er alt du trenger å gjøre akkurat tid dem riktig!

No comments:

Post a Comment