Wednesday 16 May 2012

Stupid Sayings

Det er flere sitater og ordtak av kjente mennesker i verden som inspirerer og motiverer oss. Det er enda noen berømte sitater som forteller oss mer om vennskap, kjærlighet, osv. Samtidig, er det noen morsomme dumt utsagn som er ubegripelige og kan sies utilsiktet. Men, skaper de humor og leserne har en god latter over det. Her er noen dumme utsagn og sitater. Les mer på morsomme sitater og ordtak.
Dumme Sayings som er ubegripelige
Jeg vil ikke ta et farskap test, noensinne! ~ Oprah Winfrey
Min kone forteller meg at hvis jeg noen gang velger å forlate, er hun blir med meg. ~ Jon Bon Jovi
Røyking dreper. Hvis du er drept, har du mistet en veldig viktig del av livet ditt. ~ Brooke Shields
Jeg tror det ville være mange mennesker i live i dag hvis det var en dødsstraff. ~ Nancy Reagan
Det er ikke forurensning som er vondt miljøet, det er urenheter i vår luft og vann som gjør det. ~ Dan Quayle
Jeg elsker Mikke Mus mer enn noen kvinne jeg noensinne har kjent. ~ Walt Disney
Hvis en cricket, for eksempel, plutselig bestemte seg for å gå inn på en skole og batter mange mennesker til døde med en cricket bat, som han kunne gjøre veldig lett, jeg mener, du kommer til å forby cricket flaggermus? ~ Pris Philip, hertug av Edinburgh
Jeg kan spise en mann, men jeg er ikke sikker på fiber innholdet. ~ Jenny Eclair
Bill Dickey er å lære meg hans erfaring. ~ Yogi Berra
Det er mye lettere ting i livet enn å finne en god mann. Spikrer Jell-O til et tre, for eksempel. anonym
Hva er det med dere menn? Vil håret slutter å vokse på brystet ditt hvis du spurt retninger sted? ~ Erma Bombeck
Jeg er ikke billig, men jeg er på spesielle denne uken. anonym
Ingen mann står så rett som når han Stoops å hjelpe en gutt. ~ Knights of Pythagoras
Jeg vet hvor vanskelig det er å sette mat på familien din. ~ George W. Bush
Alle fikk slags gale med meg nevne jeg var forelsket i en kvinne. ~ Angelina Jolie
Du bør alltid gå til andres begravelser, ellers vil de ikke komme til din. ~ Yogi Berra
Jeg kjører altfor fort å bekymre seg for kolesterol! anonym
Vi beklager å meddele at Mr. Albert Brown har vært ganske syk, på grunn av hans nylige død, og tar en kort ferie å komme seg. ~ A Parish Magazine
Jeg kommer til å gå til mange oversjøiske land, som Canada. ~ Britney Spears
Han er omtrent like skarp som en marmor! anonym
Bevissthet: det irriterende tiden mellom naps! anonym
Les mer på dumme sitater av kjente mennesker.
Dumme Sayings About Love
Det modigste ting som menn gjør er kjærlighet kvinner. ~ Mort Sahl
Hemmeligheten bak et lykkelig ekteskap er fortsatt en hemmelighet. ~ Henny Youngman
Man bør alltid være forelsket. Det er årsaken man skal aldri gifte seg. ~ Oscar Wilde
Det er en ting jeg ville bryte opp over, og det er at hvis hun tok meg med en annen kvinne. Jeg vil ikke stå for det. ~ Steve Martin
Noen ganger lurer jeg på om menn og kvinner virkelig kler hverandre. Kanskje de bør leve ved siden av og bare gå nå og da. ~ Katharine Hepburn
Les flere relaterte artikler om:; Morsomme sitater om kjærlighet, Short Morsomme sitater; Søte Funny Quotes; Dette var noen dumme utsagn og sitater, som helt sikkert vil skape peals latter og kurere kjedsomhet. Ciao!

No comments:

Post a Comment