Monday 29 August 2011

Eyeshadow Make Up

Når det kommer til å gjøre gjøre opp, det er ett ansikts funksjon som jeg mest vekt på, og det er mine øyne. Selv om jeg ikke har den såkalte perfekte øynene, dvs. store og lyse øyne som vi ser på så mange skuespillerinner og modeller, men jeg har lært en del, meget intelligent og interessant øye sminke triks, som veldig smart fremheve og forskjønne mine øyne . Når jeg sier øye make up, mener jeg alt, helt fra eyeliner til øyenskygge og mascara. Ut av disse øynene utgjør verktøyene, er min favoritt øyenskygge, som ved hjelp av ulike farger på en øyenskygge jeg kan gi meg et naturlig uskyldig utseende på en gang, og bytte til en helt modig og dristig ser på en annen. Men skal jeg si deg en ting, at bruk øyenskygge makeup er en kunst. Hvis du er interessert i å lære det, så nedenfor er noen virkelig kreativ og interessant øyenskygge sminke tips, som du finner svært nyttig.
Tips om Eyeshadow Make Up
Grunnleggende Forberedelse
Før du påfører øyenskygge, sørg for at ansiktet og øynene er skikkelig rengjort. Så starte med å rense ansiktet med en god kvalitet ansikt vask. Når du har gjort det, ser at øyenbrynene er riktig formet og det er ingen bortkommen hår. Hvis det er, og dra ut med en pinsett. Også er det ene øyet utgjør teknikk som du bør alltid huske på når du gjør øyenskygge sminke, og som er, er eyeliner og mascara alltid søkt etter øyenskygge er satt, og aldri før.
Les mer på:; Hvordan Ta på Eyeshadow; Hvordan søke Eye Shadow, velge riktig Eyeshadow Color
Når du setter ut for å kjøpe eyeshadow gjøre opp kits for deg selv, er det svært viktig at du velger den som har farger som vil utfylle din øyenfarge. Retten og de mest kompatible øyenskygge farger for en kvinne med brune øyne er kult blått, grønt, bronse, rosa, svart og rødbrunt. Til kvinner med blå øyne, øyenskygge farger, for eksempel fersken, vil grå, brun, gylden og plomme hjelp til å bringe ut den naturlige skjønnheten i øynene. For kvinner med grønne øyne, farger som lilla, kobber, gyllen og brun vil være ideelt. Endelig bør kvinner som har nøttebrune øyne, velger nøytrale fargene, dyp lilla, grønn, rosa, burgunder og bronse.
Les mer på:; Eyeshadow for Brown Eyes, Eyeshadow for Blue Eyes, Eyeshadow for Green Eyes, Eyeshadow for Hazel Eyes; Søke Eyeshadow
Det er mange øyenskygge utgjør stiler at kvinner i disse dager velger å gi seg selv ulike typer av utseende. Selv om stiler kan være forskjellige, men anvendelse av øyenskygge forblir den samme, det meste av tiden. For bruk av øyenskygge sminke, det er tre regioner i øyet som du bør fokusere videre. Først er det området som ligger like over øvre vippene, er andre området som ligger mellom øyenbrynet linje og øyevippene og tredje er det området som ligger like under øyenbrynet ditt. Når du planlegger å bruke en bestemt eyeshadow farge til øynene dine, sørg for at du har tre nyanser av eyeshadows, dvs. lys, mørk og medium, fra samme farge familien. Den mørkeste fargen brukes på øyevippene, er mediet skygge anvendt i andre området mellom vippene og brow linje, og lys skygge er brukt rett under øyenbrynene. Og til slutt, ved hjelp av en eyeshadow børste, alle tre er blandet sammen pent å bli en enda utseende.
Les mer på:; Eyeshadow Ideas, Eyeshadow tips, jeg håper de nevnte øyenskygge sminke tips vil være nyttig for deg, når du setter ut for å velge en øyenskygge farge på øynene eller når du gjør ditt eget øye gjøre opp, den neste gang. Her er ønsker deg alt godt i din skjønnhet forsøke!

No comments:

Post a Comment